ניסאן מקסימה בדור השמיני הוצגה בשנת 2015 ובתערוכת לוס אנג'לס 2018 הוצגה מתיחת הפנים. מתיחת הפנים של המקסימה נגעה בעיקר לעיצוב החיצוני ולשיפור באיכות החומרים בתא הנוסעים. כעת, כחצי שנה לאחר שהוצגה, החלה היבואנית בשיווק המקסימה המחודשת עם תג מחיר שנותר ללא שינוי ועומד על 249,990 שקלים. לרגל ההשקה מתומחרת המקסימה ב-234,990 שקלים.
המקסימה המחודשת תשווק עם אותה יחידת הנעה. המנוע בתצורת V6 ובנפח של 3.5 ליטרים, ההספק עומד על 300 כ"ס ונתון המומנט על 30.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבה רציפה וצריכת הדלק במסלול משולב עומדת על 10.2 ק"מ לליטר.
ניסאן מקסימה המחודשת תשווק ברמת גימור אחת והיא שומרת על רשימה עשירה כבעבר. כניסה והנעה ללא מפתח, ריפודי עור וחימום במושבים הקדמיים, מושב נהג מתכוונן חשמלית, הגה מחומם, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מערכת מולטימדיה בגודל 8 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מערכת שמע משודרגת מבית Bose עם 11 רמקולים, גג פנוראמי, חיישן תאורה וחישוקים קלים בגודל 18 אינץ'
בתחום הבטיחות המקסימה המעודכנת משתדרגת ל-10 כריות אוויר (6 בעבר) בעוד מערכות הבטיחות המתקדמות נותרו זהות לדגם טרום מתיחת הפנים וכוללות בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור. את מקומה של התרעת הסטייה מנתיב תחליף מערכת Movon בהתקנה מקומית.
ניסאן אלטימה
מתחת למקסימה ממוצבת האלטימה שנחשפה בדור חדש ושישי במספר לפני למעלה משנה. במקביל למקסימה משיקה היבואנית גם את האלטימה החדשה. מחירה של האלטימה החדשה התייקר ב-5,000 שקלים ועומד על 169,990 שקלים, אך בדומה לאחות הגדולה גם האלטימה החדשה תוצע במחיר השקה העומד על 164,990 שקלים.
יחידת ההנעה שמרה על נפחה, אך התעדכנה קלות. ההספק עומד על 188 כ"ס (6 כ"ס יותר), נתון המומנט נותר זהה ועומד על 24.8 קג"מ אך מושג ב-400 סל"ד מוקדם יותר. צריכת הדלק נותרה גם היא וזהה ועומדת על 13.7 ק"מ לליטר. נציין כי בעולם מוצעת האלטימה עם מנוע טורבו בנפח דומה ובהספק משודרג של 248 כ"ס.
כמו בדור הקודם תשווק האלטימה ברמת גימור אחת – SV. האבזור הפעם עשיר יותר וכולל פריטים שלא היו בדור הקודם כמו כניסה והנעה ללא מפתח (הנעה בלבד בדור הקודם), תאורת לד, מראה פנימית נגד סנוור, ריפודי עור ומושבים קדמיים מתכווננים חשמלית. העדכון המשמעותי ביותר הינו בתחום הבטיחות הכולל כעת 10 כריות אוויר (6 בדור הקודם), ומערכות בטיחות מתקדמות כגון בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעת עייפות. גם כאן את התרעת הסטייה מנתיב תחליף מערכת Movon בהתקנה מקומית.
לדגמי ניסאן בישראל – ניסאן
פורסם לראשונה ב- 11.07.19
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות