סאנגיונג חשפה פרטים מלאים על המוסו בדור החדש שלו, שבעבר גם שווק בשוק המקומי. כעת הוא מבוסס על פלטפורמת רכב הפנאי רקסטון שהוצג בשנה שעברה (אותו רקסטון שצפוי להיות מושק בישראל בתוך ימים ספורים). סאנגיונג מציינים כי המוסו החדש עבר שדרוג בכל תחום, עם שיפור בחומרים ובבידוד רעשי הרוח, כביש והמנוע.
מידות
האורך הכללי של הטנדר החדש עומד על 509.5 ס"מ, הרוחב עומד על 195 ס"מ, הגובה עומד על 184 ס"מ (כולל מסילות גג) ובסיס הגלגלים עומד על 310 ס"מ). מרווח הגחון עומד על 21.5 ס"מ, זווית הגישה עומדת על 20.5 מעלות והנטישה על 22 מעלות.
מנוע וביצועים
למוסו החדש מנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר (2157 סמ"ק ליתר דיוק), המספק 181 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ מ-1400 סל"ד. המנוע משודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים וההנעה תהיה כפולה. המהירות המקסימאלית עומדת על 184 קמ"ש (194 קמ"ש בגרסה הידנית). צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 11.6 ק"מ לליטר (12.6 עם תיבת ההילוכים הידנית).
אבזור ובטיחות
בסאנגיונג מוסו החדש תוצע מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', הכוללת קישוריות בלוטות', אנדרואיד אוטו, אפל קארפליי ואפשרות שיקוף. בתא המטען תמצאו גם שקעי 12V ובנוסף תהיינה אפשרות למושבי עור וחימום במושבים. בתחום הבטיחות המוסו החדש אומנם מציג שיפור קל, אך הוא בגדר מעט מידי-מאוחר מידי, והוא מצויד ב-עד 6 כריות אוויר. בהודעה הרשמית לא פורסמו פרטים הנוגעים למערכות בטיחות מתקדמות.
לדגמי סאנגיונג בישראל - סאנגיונג
פורסם לראשונה ב- 08.03.18
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות