טלקאר, יבואנית סאנגיונג בישראל מרחיבה את היצע גרסאות הקוראנדו, ומצרפת לגרסת הטורבו-בנזין גם גרסת דיזל חסכונית. המחיר עומד על 154,900 שקלים, גבוה ב-10,000 שקלים מגרסת הבנזין.
סאונגיונג קוראנדו דיזל מצויד במנוע מוגדש בנפח 1.6 ליטרים, עם הספק של 136 כ"ס ונתון מומנט מירבי העומד על 33 קג"מ הזמינים ב-2,500 סל"ד. מדובר בפער של 27 כ"ס לטובת גרסת הבנזין אך בתוספת של 4.5 קג"מ ללוגם הסולר. יתרונה של גרסת הדיזל הוא בצריכת הדלק, כמובן: נתון הצריכה המשולב עומד על 18.8 ק"מ לליטר בדיזל, שיפור של 4.8 ק"מ לליטר לעומת גרסת הבנזין.
מפרט האבזור נותר כמעט זהה וכולל פריטים כגון מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, מצלמת רוורס, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מראות מתקפלות ואף בקרת ירידה במדרון, אך גרסת הדיזל נעדרת בלם יד חשמלי. ומוצעת עם חישוקי "17, לעומת "18 בבנזין.
בתחום הבטיחות מציעות שתי הגרסאות התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, התרעת סטיה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, התרעת עייפות, מערכת זיהוי תמרורים ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.
להשוואה בין הגרסאות >>>
נפרדים מהטיבולי וה-XLV
לצד הרחבת גרסאות הקוראנדו, נפרדת היבואנית המקומית משני רכבי פנאי קטנים יותר, שלא נחלו הצלחה: סאנגיונג טיבולי וגרסתו המוארכת – סאנגיונג טיבולי XLV.
לאורך כל שנת 2019 נמכרו 25 יחידות של הטיבולי ו-8 יחידות בלבד של XLV – צניחה משמעותית במכירות לעומת 2018, אז מכרו השניים 117 יחידות.
פורסם לראשונה ב- 01.10.20
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות