דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סאנגיונג קוראנדו בישראל: מ-145,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

הדור החדש של סאנגיונג קוראנדו מגיע בימים אלו לישראל, כשנה לאחר שנחשף בתערוכת הרכב של ז'נבה. בניגוד לדגמי העבר של הקוראנדו, הדור החדש לא שם את הדגש על יכולות השטח, ובמקום זאת יתחרה בסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים לצידם של יונדאי טוסון, ניסאן קשקאי, פיג'ו 3008, סקודה קארוק ואחרים.

סאנגיונג קוראנדו

המימדים של סאנגיונג קוראנדו דומים למקובל לקטגוריה עם אורך של 445 ס"מ (בין הטוסון ל-3008), רוחב של 187 ס"מ (מהרחבים בקטגוריה) וגובה של 162 ס"מ (כמו ה-3008, מעט יותר מסיאט אטקה וניסאן קשקאי). בסיס הגלגלים עומד על 267.5 ס"מ ונפח תא המטען הוא 407 ליטרים.

יבואנית סאנגיונג תשווק את הקוראנדו בשלב זה עם יחידת הנעה אחת בלבד. המנוע הוא טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים, עם הספק של 163 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט נדיב של 28.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. תיבת ההילוכים היא אוטומטית-פלנטרית עם 6 הילוכים, ההנעה קדמית, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 12 שניות והמהירות המירבית עומדת על 193 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת, על פי נתוני היצרן, היא 14 ק"מ לליטר.

סאנגיונג קוראנדו

רשימת האבזור של סאנגיונג קוראנדו כוללת בין היתר חיישני חניה מלפנים ומאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך "8 וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בלם יד חשמלי עם פונקציית "אוטו הולד", בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקי "18 קלים, מראות צד עם קיפול חשמלי ובורר מצבי נהיגה.

סאנגיונג קוראנדו

היצע מערכות הבטיחות נדיב וכולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, התרעת עייפות, אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי תמרורים והתרעה על תחילת תנועה של הרכב מלפנים. הקוראנדו זכה בציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי.

פורסם לראשונה ב- 04.06.20

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה