הדור החדש של סאנגיונג קוראנדו מגיע בימים אלו לישראל, כשנה לאחר שנחשף בתערוכת הרכב של ז'נבה. בניגוד לדגמי העבר של הקוראנדו, הדור החדש לא שם את הדגש על יכולות השטח, ובמקום זאת יתחרה בסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים לצידם של יונדאי טוסון, ניסאן קשקאי, פיג'ו 3008, סקודה קארוק ואחרים.
יבואנית סאנגיונג תשווק את הקוראנדו בשלב זה עם יחידת הנעה אחת בלבד. המנוע הוא טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים, עם הספק של 163 כ"ס ב-5,000 סל"ד ומומנט נדיב של 28.5 קג"מ ב-1,500 סל"ד. תיבת ההילוכים היא אוטומטית-פלנטרית עם 6 הילוכים, ההנעה קדמית, התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 12 שניות והמהירות המירבית עומדת על 193 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת, על פי נתוני היצרן, היא 14 ק"מ לליטר.
רשימת האבזור של סאנגיונג קוראנדו כוללת בין היתר חיישני חניה מלפנים ומאחור, מערכת מולטימדיה עם מסך "8 וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בלם יד חשמלי עם פונקציית "אוטו הולד", בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חישוקי "18 קלים, מראות צד עם קיפול חשמלי ובורר מצבי נהיגה.
היצע מערכות הבטיחות נדיב וכולל בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, התרעת עייפות, אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי תמרורים והתרעה על תחילת תנועה של הרכב מלפנים. הקוראנדו זכה בציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי.
פורסם לראשונה ב- 04.06.20
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות