הדעות חלוקות באשר לעיצובים היצירתיים של סאנגיונג, אך כאשר מדובר ברודיוס - מחלוקות העיצוב נדחקות בדרך כלל לפינה, שכן מדובר ברכב שכמעט ואין לו מתחרים של ממש. עם אורך של 513 ס"מ, רוחב של 191 ס"מ, גובה של 185 ס"מ ובסיס גלגלים של 3 מטרים בדיוק, הרודיוס הוא מיניוואן עצום - שמצליח לאכלס בקלות 7 נוסעים בוגרים על מטענם.
בימים אלו מציגה היצרנית הקוריאנית את מתיחת הפנים של הרודיוס, שמטפלת בעיקר בעיצוב החזית והופכת אותו לדומה יותר לזה של הרקסטון החדש. יחידות התאורה הפכו מעט יותר צרות וזכו לפנסי תאורת יום שמאירים בלד. הפגוש הקדמי הוחלף לחלוטין, ובתוכו נמצאים פנסי ערפל שגדלו וקיבלו צורת טרפז. אליהם נוספו זוג כונסי אוויר קטנים, ואת הפגוש כולו מקיף פס זוויתי ונאה.
ביתר חלקי הרכב אין שינוי, אם כי עדכון מסוים עבר על תא הנוסעים של הרקסטון בשנה החולפת, שם הוחלף גלגל ההגה לאחד עם פחות כפתורים שמסודרים בצורה הגיונית יותר וגם צמד לוחות השעונים התקבצו ללוח אחד מרכזי בחלק העליון של הדשבורד.
מבחינת האבזור, סאנגיונג לא מחדשת: הגרסה הבכירה ביותר תציע פריטים כמו בקרת שיוט רגילה, חיישני חניה, חישוקי "16, מושבים מחוממים מלפנים, חיישני גשם ותאורה ומערכת מולטימדיה הכוללת קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי וגם מצלמת רוורס.
מבחינת הבטיחות גם כן אין שינוי: סאנגיונג רודיוס ימשיך להימכר עם 4 כריות אוויר בלבד, ללא מערכות בטיחות אקטיביות.
יחידת ההנעה נותרה זהה, והיא כוללת מנוע 2.2 ליטר טורבו-דיזל בהספק של 178 כ"ס ועם מומנט מרשים של 40.7 קג"מ. תיבת ההילוכים האוטומטית, מבית מרצדס, מציעה 7 הילוכים - ובאירופה תהיה גם אפשרות להנעה כפולה. כאן בישראל הוא ימשיך כנראה להימכר עם הנעה אחורית. היתרון המשמעותי של גרסת ההנעה הכפולה, מלבד היכולת לנסיעה בשלג או בבוץ, הוא בכושר הגרירה - 2.7 טון מרשימים עם ההנעה הכפולה לעומת 2.0 טון בגרסת ההנעה האחורית.
מחברת טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, טרם נמסר מידע אודות מועד תחילת השיווק של הרודיוס המחודש בישראל.
לדגמי סאנגיונג בישראל - סאנגיונג
פורסם לראשונה ב- 29.07.18
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות