מנוע הדיזל המוכר בנפח 2,157 סמ"ק עודכן והספקו עלה ביותר מ-20 כ"ס ל-202 כ"ס. גם נתון המומנט השתפר ביותר מ-2 קג"מ ל-45 קג"מ הזמינים ב-1,600 סל"ד.
אל המנוע משודכת תיבה אוטומטית חדשה עם 8 הילוכים מתוצרת יונדאי (7 הילוכים בעבר) בעלת החלפת הילוכים אלקטרונית Shift by Wire ומנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.7 שניות (שיפור של 1.2 שניות) וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.7 ק"מ לליטר (שיפור של חצי ק"מ לכל ליטר סולר). ההנעה כמובן כפולה יחד עם הילוכי כוח ונעילת דיפרנציאל אחורי אוטומטית.
רמות גימור
סאנגיונג רקסטון המחודש יציע גם כן 2 רמות גימור בעלות אבזור דומה לדגם טרום מתיחת הפנים.
גרסת הכניסה EX כוללת כניסה והנעה ללא מפתח, מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ' עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לשתי השורות האחוריות, מראה פנימית נגד סנוור, בלם יד חשמלי עם פונקציית אוטו-הולד, תאורת לד וחישוקי 18 אינץ'.
תחום הבטיחות כולל 9 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת עייפות, מערכת זיהוי תמרורים, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ובקרת נגרר.
גרסת Premium מוסיפה על כך ריפודי עור, מושב נוסע ומושב נהג מתכווננים חשמלית עם זכרונות ומערכת כניסה קלה, חימום למושבים הקדמיים ולשורה השנייה, אוורור במושבים הקדמיים, חלון שמש, תא מטען חשמלי ומשדרגת את מפרט הבטיחות עם תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף.
סאנגיונג רקסטון המחודש – מחירים:
סאנגיונג רקסטון EX יעלה 249,900 שקלים (התייקרות של 5,000 שקלים)
סאנגיונג רקסטון Premium יעלה 286,900 שקלים (התייקרות של 11,000 שקלים)
פורסם לראשונה ב- 06.05.21
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות