העיצוב החיצוני עבר עדכון משמעותי בחזית הרכב, עם שבכה קדמית גדולה ומוחצנת, עיצוב חדש לפגוש ועיצוב פנימי חדש ליחידות התאורה שכוללות תאורת לד. מאחור השינוי פחות קיצוני ונוגע בעיקר לעיצוב יחידות התאורה (גם כן בעלות תאורת לד) ולעדכון הפגוש עם צמד יציאות מפלט.
מבפנים ישנו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', הגה בעיצוב חדש ועדכון לקונסולה שבין המושבים. בסאנגיונג מציינים כי המושבים מאחור עוצבו מחדש לשיפור הנוחות ואיכות החומרים וההרכבה שופרו גם כן.
יחידת הנעה
מנוע הדיזל בנפח 2.2 ליטרים עודכן גם הוא וכעת הוא מספק 202 כ"ס (181 כ"ס כיום) ו-44.8 קג"מ הזמינים מ-1,600 סל"ד (שיפור של 2 קג"מ). אל המנוע המעודכן מצטרפת תיבה אוטומטית חדשה בעלת 8 יחסי העברה, בעלת ידית הילוכים אלקטרונית המאפשרת העברה אוטומטית ל-Parking בעת כיבוי המנוע. צריכת הדלק המשולבת נעה בין 12 ל-13.3 ק"מ לליטר (תלוי ברמת הגימור).
בסאנגיונג מדגישים כי התיבה האוטומטית החדשה מהירה יותר ושקטה יותר מקודמתה בעלת 7 ההילוכים. ההגה חדש גם הוא ובעל תגבור חשמלי לראשונה ברקסטון.
אביזרים
סאנגיונג רקסטון המחודש יציע מערך מצלמות היקפיות היוצרות גם תמונת תלת-מימד של הרקסטון המחודש. מצלמות 360 מצטרפות לאבזור המוכר כגון כניסה והנעה ללא מפתח, מושבים בעלי כוונון חשמלי וזיכרון, ריפודי עור עם חימום ואוורור, בלם יד חשמלי עם פונקציית "אוטו-הולד", דלת תא מטען חשמלית ועוד.
בתחום הבטיחות יוצעו מערכות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, התרעת רכב חולף בפתיחת דלת וכאופציה תוצע גם מערכת בקרת נגרר. אלו מצטרפים אל 9 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ומערכת זיהוי תמרורים.
פורסם לראשונה ב- 10.11.20
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות