הדור השני של סוזוקי איגניס הוצג לראשונה באוקטובר 2015 בתערוכת טוקיו. כעת, אחרי יותר מ-4 שנים מאז חשיפתו, מציגה סוזוקי מתיחת פנים לרכב הפנאי הקטן ביותר שלה. ממכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי בישראל, נמסר כי סוזוקי איגניס המחודשת תגיע לישראל בסביבות חודש יוני 2020.
מתיחת הפנים של האיגניס שדרגה את החזית עם מגן גחון, בתי פנסי ערפל ושבכה קדמית חדשה בעלת 5 חריצים הקורצת לזו של הג'ימני הקשוח. מאחור השינויים מעטים וכוללים פגוש אחורי בעיצוב חדש עם מגלש אחורי מדומה.
בפנים הרכב השינויים מזעריים וכוללים לוח מחוונים בעיצוב שונה ותוספת שילובי צבעים חדשים של אפור וכחול.
יחידת הנעה
מנוע 1.2 הליטרים של סוזוקי איגניס המחודשת זוכה לעדכון ולתוספת מערכת מיקרו-היברידית. המנוע יוצע בשידוך לתיבה רציפה או לתיבה ידנית עם 5 הילוכים בתצורת הנעה קדמית או כפולה.
למנוע המעודכן הספק של 83 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 10.9 קג"מ הזמינים ב-2,800 סל"ד. מדובר בהפחתה של 7 כ"ס ו-1.3 קג"מ לעומת הגרסה היוצאת, אך נתון המומנט זמין 1,600 סל"ד מוקדם יותר.
המהירות המירבית עומדת על 155 קמ"ש (165 קמ"ש בידנית) וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.4 שניות (0.3 שניות יותר בידנית). צריכת הדלק המשולבת עומדת על 18.1 ק"מ לליטר (בתקן WLTP) ו-19.6 ק"מ לליטר בגרסה הידנית.
אבזור ובטיחות
סוזוקי איגניס המחודשת תציע אבזור הכולל כניסה והנעה ללא מפתח, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, שליטה על תיבת ההילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים, חיישני תאורה ותאורת לד מלאה, מערכת מולטימדיה עם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, וחישוקים קלים בגודל 16 אינץ'.
בתחום הבטיחות ישנה מערכת התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית וכן התרעת סטייה מנתיב.
לדגמי סוזוקי בישראל – סוזוקי
פורסם לראשונה ב- 03.03.20
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות