לאלו מכם שזוכרים את השם סוזוקי אלטו [לחוות דעת על הרכב החדש - סוזוקי אלטו] בטח עולים זכרונות לא נעימים של מכונית יפנית קטנה, לא כל כך מושכת ולא כל כך מוצלחת. סוזוקי אלטו החדשה מבטיחה הרבה יותר – עיצוב צעיר, מנוע מתקדם, שימוש בטכנולוגיה נקייה והנאה מנהיגה. האם השלישיה טויוטה אייגו/סיטרואן C1/פיג'ו 107 צריכה להילחץ?
העיצוב בהחלט עלול להלחיץ. אומנם פריצת דרך גדולה אין כאן אך העיצוב עצמו בהחלט צעיר ומחייך. גריל חביב ויחידות תאורה גדולות (ביחס לגוף הקטן) מקנים לאלטו החדשה מראה שמח, יש יאמרו אפקט דומה לזה של ניסאן מייקרה.
סוזוקי אלטו החדשה. צעירה וחייכנית / צילום: יצרן
המימדים צפויים להיות קטנים כראוי לסגמנט - אורך ובסיס גלגלים שינועו בסביבות ה-340 ס"מ ו-235 ס"מ בהתאמה. נכון לעכשיו אין תמונות רשמיות של תא הנוסעים אך הוא צפוי להמשיך בעיצוב הצעיר ויחד עם זאת להציע שימושיות וניצול גדול של חלל הפנים.
מתחת למכסה ישכון מנוע בנזין מתקדם וחסכוני בנפח 1.0 ליטר בעל הספק של 65 כ"ס. בסוזוקי מתגאים בניצול יעיל של אותו נוזל יקר וסוזוקי אלטו החדשה מציגה נתון צריכת דלק ממוצע של 22 ק"מ לליטר ופליטת 109 גרם CO2 לאוויר לכל ק"מ, נתון נמוך מאוד וזהה לזה של טויוטה אייגו. כרגע לא ידוע אילו תיבות הילוכים ישודכו לאלטו החדשה אך ניתן לשער כי זו תוצע עם תיבה ידנית בכדי שתוכל להצליח בשוק האירופאי ועם תיבה אוטומטית בכדי שתוכל להצליח בשוק חשוב אחר: השוק היפני.
שיווק סוזוקי אלטו החדשה החל באירופה בתחילת 2009, ולישראל היא הגיעה במחצית 2009.
לדגמי סוזוקי בישראל - סוזוקי
פורסם לראשונה ב- 18.08.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות