העיצוב החיצוני הוא השינוי המשמעותי ביותר שעבר על הקרוסאובר. החזית הפכה קשוחה עם סבכה קדמית גדולה יותר, פגוש קדמי חדש וצמד יחידות תאורה צרות מבעבר. גם מאחור השינוי בולט כאשר דלת תא המטען חדשה וכוללת פנסים בעיצוב חדש ופגוש עדכני. בפרופיל ניתן להבחין בקווי מתאר עדכניים בקו הכנפיים הקדמיות והאחוריות וכן זווית הפוכה לחלון שמאחורי קורה C, כאשר עיצוב החישוקים נותר זהה.
מבפנים לעומת זאת, מדובר באותו עיצוב מוכר מהדגם הנוכחי, כאשר לוח המחוונים עודכן קלות, נוסף קו מתאר עיצובי בדשבורד ומרכזו עודכן עם מסך צף כך שבהתאם פתחי המיזוג עברו תחתיו. עיצוב דיפוני הדלתות, פתחי המיזוג הצידיים, ההגה והקונסולה המרכזית נותרו דומים.
לעומת הדגם הנוכחי מדובר במידות זהות לחלוטין. אורכו של הקרוסאובר המעודכן עומד על 430 ס"מ, רוחבו עומד על 178.5 ס"מ, גובהו עומד על 158.5 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 260 ס"מ. גם מרווח הגחון נותר זהה ועומד על 18 ס"מ, בעוד תא המטען נפרד מ-10 ליטרים ונפחו עומד על 430 ליטרים.
יחידת הנעה
יחידת ההנעה המיקרו-היברידית שהגיע לישראל לפני כחצי שנה ממשיכה ללוות את הקרוסאובר המחודש. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטרים ובהספק של 129 כ"ס ועם נתון מומנט מירבי של 24 קג"מ הזמינים ב-2,000 סל"ד.
אל המנוע משודכת תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. בגרסת ההנעה הקדמית ההאצה ל-100 קמ"ש נותרה זהה ועומדת על 9.5 שניות ומהירות מקסימלית של 190 קמ"ש. כמו כן תוצע גרסת 4X4 בעלת מערכת AllGrip הכוללת מספר מצבי נהיגה.
אבזור ובטיחות
סוזוקי קרוסאובר המחודש יציע 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי תמרורים, התרעת רכב בשטח מת והתרעת תנועה חוצה מאחור.
בתחום אבזור הנוחות יציע הקרוסאובר המחודש מסך מולטימדיה בגודל 7 או 9 אינץ', כאשר לשניהם קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני חנייה אחוריים וקדמיים, מצלמות 360, גג פנורמי נפתח וכן תאורת לד וכניסה והנעה ללא מפתח.
פורסם לראשונה ב- 28.11.21
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות