קונצרן פולקסווגן יכריז בקרוב על קריאת שירות (ריקול) בטיחותית לרכבי סיאט ארונה, סיאט איביזה והפולו החדשה. כ-3,800 רכבים יזומנו לתיקון בישראל
מאת: רן סגל
פורסם 13.05.18
קונצרן פולקסווגן הכיר בטענה של לא מעט לקוחות באירופה בנוגע לפולקסווגן פולו החדשה, סיאט איביזה החדשה ורכב הפנאי הקטן סיאט ארונה. לקוחות רבים דיווחו כי בזמן שנוסעים ברכב שלושה אנשים במושב האחורי, חגורת הנוסע האמצעי נוטה להתנתק מהמחבר ולעיתים גם זו של הנוסע השמאלי. לדברי פולקסווגן מקרים נדירים אלו עלולים לקרות בזמן שינוי נתיב מהיר למשל.
שלושת המכוניות מבוססות על הפלטפורמה החדשה לרכבים הקטנים של קונצרן פולקסווגן, פלטפורמה המכונה MQB A0; האיביזה הייתה הראשונה לקבל את הפלטפורמה החדשה ולאחר מכן הארונה ופולקסווגן פולו. יתכן כי זו גם הסיבה שהן חולקות בעיה דומה.
קונצרן פולקסווגן דיווח כי כבר נמצא פיתרון וקריאת שירות מסודרת תצא בשבועות הקרובים. עד אז ממליצים בפולקסווגן וסיאט לא להשתמש במושב האמצעי. בהתאם לתקנות, בעת ביצוע קריאת שירות, הלקוח יהיה פטור מתשלום כלשהו.
מצ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן וסיאט לישראל, נמסר כי התקבלה הודעה מסודרת מהיצרניות הרלוונטית ל-3,800 רכבים מדגמי סיאט איביזה וארונה שנמסרו בארץ מאז תחילת שיווקם. פולקסווגן פולו החדשה טרם החלה להימכר בישראל. מצ'מפיון מוטורס נמסר כי "החברה תפעל בהתאם להנחיות היצרן ובתיאום עם משרד התחבורה".
לדגמי סיאט בישראל – סיאט
פורסם לראשונה ב- 13.05.18
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות