מדיניות שיתוף הפלטפורמות של קבוצת פולקסווגן מתרחבת גם לתחום הכביש-שטח עם נחיתתה של הסיאט "FREETRACK", שמבוססת על הפלטפורמה של הסיאט אלתיאה והפולקסווגן "גולף פלוס". עיצוב הרכב מתון הרבה יותר משל דגם התצוגה הקרבי, שהוצג תחת אותו שם בשנה שעברה. לכלי אין גלגל על הדלת האחורית וגם לא מגני גחון קרביים וההבדלים החזותיים העיקריים בינו לבין האלתיאה XL המוארכת (גם היא מוצגת בתערוכת אוטומוטור 2008), שעליה הוא מבוסס, הם פגושים כהים ומאסיביים למראה ומרווח גחון מוגדל. גם תא הנוסעים קיבל עיצוב מסוגנן יותר. מתחת לגחון מסתתרת מערכת הנעה כפולה-קבועה מבית פולקסווגן עם דיפרנציאל "האלדקס", שמחלק את המומנט בהתאם לאחיזה.
השיווק בארץ יחל בקרוב. המחיר לגרסת 2.0 ליטר טורבו 200 כ"ס הוא 220 אלף שקל.
סיאט אלתיאה פריטראק החדשה
לדגמי סיאט בישראל- סיאט
פורסם לראשונה ב- 01.01.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות