אחרי סקודה ראפיד, גם האחות התאומה סיאט טולדו מקבלת את העדכונים האחרונים במערכת ההנעה. הטולדו, משפחתית קטנה, תמשיך להימכר עם מנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין - אך הפעם מדובר במנוע מחודש שהותאם לתקן יורו6, והשיפור בביצועים ובצריכת הדלק ניכר.
הספק המנוע עלה מ-122 ל-125 כ"ס, המומנט עלה מ-20 ל-20.4 קג"מ וגם זמינות הכוח השתפרה מעט. השיפור בביצועים מתבטא בקיצוץ של חצי שניה במיאוץ מ-0 ל-100 קמ"ש, והנתון העדכני עומד על 9 שניות. בצריכת הדלק ניכר שיפור משמעותי יותר, בין היתר בזכות הוספת מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה. הצריכה הממוצעת השתפרה מ-17.2 ל-20.8 ק"מ לליטר, כאשר שיפור דומה נרשם גם בנתוני הצריכה העירונית והבין עירונית.
ברשימת האבזור ישנם שינויים קלים בלבד, ובהם ניתן למנות הוספה של חיבור USB לחיבור ה-AUX שהיה עד כה, וכן מערכת להתראת עייפות.
במנוע הדיזל ההבדל היחידי הוא שינוי לרעה בנתון המומנט, מ-24.5 ל-23.4 קג"מ. מנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר, שהוצע עם תיבה ידנית בלבד, כבר לא משווק יותר - מה שאולי עשוי להפתיע בשל העובדה שבסקודה ראפיד הצטרפה תיבה כפולת מצמדים למנוע הקטן.
לדגמי סיאט בישראל -
סיאט פורסם לראשונה ב- 26.07.15
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות