דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט טולדו מחודשת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


אחרי סקודה ראפיד, גם האחות התאומה סיאט טולדו מקבלת את העדכונים האחרונים במערכת ההנעה. הטולדו, משפחתית קטנה, תמשיך להימכר עם מנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין - אך הפעם מדובר במנוע מחודש שהותאם לתקן יורו6, והשיפור בביצועים ובצריכת הדלק ניכר.

סיאט טולדו
סיאט טולדו. יותר חזקה וחסכונית / צילומים: סיאט
הספק המנוע עלה מ-122 ל-125 כ"ס, המומנט עלה מ-20 ל-20.4 קג"מ וגם זמינות הכוח השתפרה מעט. השיפור בביצועים מתבטא בקיצוץ של חצי שניה במיאוץ מ-0 ל-100 קמ"ש, והנתון העדכני עומד על 9 שניות. בצריכת הדלק ניכר שיפור משמעותי יותר, בין היתר בזכות הוספת מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה. הצריכה הממוצעת השתפרה מ-17.2 ל-20.8 ק"מ לליטר, כאשר שיפור דומה נרשם גם בנתוני הצריכה העירונית והבין עירונית.

ברשימת האבזור ישנם שינויים קלים בלבד, ובהם ניתן למנות הוספה של חיבור USB לחיבור ה-AUX שהיה עד כה, וכן מערכת להתראת עייפות.

במנוע הדיזל ההבדל היחידי הוא שינוי לרעה בנתון המומנט, מ-24.5 ל-23.4 קג"מ. מנוע הבנזין בנפח 1.2 ליטר, שהוצע עם תיבה ידנית בלבד, כבר לא משווק יותר - מה שאולי עשוי להפתיע בשל העובדה שבסקודה ראפיד הצטרפה תיבה כפולת מצמדים למנוע הקטן.


לדגמי סיאט בישראל - סיאט

פורסם לראשונה ב- 26.07.15

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. הבעיה היא במחיר 
    א, 31-07-2015

    אמנם מנוע וביצועים חסרי תחרות (רק הסקודה המקבילה בסביבה), מצד שני האיכות נמוכה בהרבה מאוקטביה וזה רכב יותר קטן (וגם מהגטה) וגם בליסינג 0 קמ היא יקרה יחסית ויש לא מעט משפחתיות אמיתיות ועדיפות במחיר דומה או נמוך
    קיה פורטה למשל, קיה סיד (הסובארו עדיפה כמשפחתית במידה מסוימת אבל נכשלת מאד בתחום המנוע מצד שני מציעה יותר גודל ב0 קמ תמורת פחות כסף)

    הרכב הזה צריך להמכר פשוט ללקוחות הפרטיים ב90-95 אלף שח ואז יהיה הצלחה (נניח 100 לפני הנחה), במחירים שנושקים ל120 אין לו הצדקה

    וגם לליסינג הוא יקר מדי (יקר מיונדאי I25 אקסנט משמעותית שלא לדבר על מיצובישי אטראג שהינה רכב יותר עממי קטן אבל זול בהרבה)
    פגו 301 לפחות נמכרת באבזור טוב ובמבצעים ב90000 ל1.6 אוטומט שמציע רכב מרווח , נוח יותר (עם חסרון בצריכת דלק וגיר באופן כללי) אבל במחיר יותר נגיש

    סגור תגובה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה