מהצד ניתן להבחין בחישוקי גלגלים חדשים (16-19 אינץ') שזוכים לחיפויי פלסטיק לטובת שיפור האווירודינאמיקה. לשם המטרה הזו גם שינתה סקודה גם את המבנה של מיכל הדלק בגרסאות ההנעה הכפולה - ובסך הכל מתגאים ביצרנית בשיפור אווירודינאמי של 9%, מה שמביא את מקדם הגרר לנתון טוב של 0.30. בחלק האחורי ישנו ספוילר חדש בצע הגוף ויחידות תאורה מעודכנות עם תאורת לד ופנסי איתות דינאמיים. במקביל תוצע גם גרסת ספורטליין עם מאפייני עיצוב ספורטיביים.
בתא הנוסעים נוספו דיפונים חדשים לדלתות וישנה גם אופציה חדשה לחבילת "אקו", הכוללת דיפון מושבים מחומר טבעוני וכן שימוש בחומרים ממוחזרים בתא הנוסעים. מעתה ניתן יהיה למצוא בקארוק גם תאורת אווירה צבעונית וכוונון חשמלי למושב הנוסע.
עוד בפנים הרכב: לוח מחוונים דיגיטלי יוצע מעתה כסטנדרט, בגדלים של 8 או 10.25 אינץ', ואילו מסך המולטימדיה יוצע בגודל מירבי של 9.2 אינץ'. מערכת המולטימדיה תומכת בהפעלה קולית ב-15 שפות שונות, שעברית איננה אחת מהן, ואת הסלולארי ניתן יהיה לטעון גם באופן אלחוטי.
בתחום הבטיחות יציע הקארוק עד 9 כריות אוויר, וכן מצלמה משופרת עם זיהוי תמרורים מדויק מבעבר, מערכת לתיקון סטיה מנתיב שגם מזהה סימני עבודות בכביש ובקרת שיוט אדפטיבית משודרגת המסוגלת להסתנכרן עם המערכת לזיהוי תמרורים ועם מערכת הניווט.
היצע המנועים לא השתנה מהותית. גרסת ה-1.0 ליטר טורבו תוצע עם תיבה ידנית בלבד, מה שמקטין את סיכויי הגעתה לישראל; גרסת ה-1.5 ליטרים המוכרת (150 כ"ס) תמשיך לתפוס אצלנו את עיקר המכירות, ומעלה יוצעו גרסאות 2.0 ליטרים עם הספק של 190 כ"ס בבנזין או 116-150 כ"ס בדיזל. הנעה כפולה תוצע רק באופציות החזקות של הבנזין והדיזל.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות