מנוע ה-1.5 ליטרים של הסקאלה יציע כאמור הספק של 150 כ"ס לצד מומנט של 25.4 קג"מ - תוספת של 35 כ"ס ו-5.1 קג"מ לעומת גרסת ה-1.0 ליטר המוכרת. התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-1.6 שניות ותארוך 8.3 שניות בלבד, ואילו המהירות המירבית עלתה ב-20 קמ"ש ל-219 קמ"ש.
באופן חריג, צריכת הדלק המוצהרת השתפרה במקביל לשיפור הביצועים ותעמוד בגרסת ה-1.5 ליטרים על 20 ק"מ לליטר לעומת 19.6 ק"מ לליטר בגרסת ה-1.0 ליטר. שתי הגרסאות ישווקו עם תיבת ה-DSG כפולת המצמדים (7 הילוכים).
השינויים במפרט של גרסת ה"ספורט" החדשה כוללים בעיקר תוספות הנוגעות לעיצוב. בנוסף לאבזור של גרסת ה"סטייל", הכולל לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה בגודל "8, כניסה והנעה ללא מפתח ובקרת אקלים, תציע הסקאלה "ספורט" גם תאורת לד מלאה מלפנים, גג שמש פנוראמי, מושבים ספורטיביים, ספוילר אחורי, דוושות אלומיניום וחישוקי "18 (לעומת "17 בסטייל).
בנוסף תציע הגרסה המחוזקת מרכב מונמך ב-15 מ"מ לטובת שיפור התנהגות הכביש, וכן מערך בולמי זעזועים אדפטיביים עם אפשרות לבחירת מצב הנהיגה הרצוי.
מפרט אביזרי הבטיחות כולל, כמו בגרסת ה"סטייל", מערכת לבלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים במראות.
לדגמי סקודה בישראל - סקודה
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות