יבואנית
מרצדס בישראל עדכנה החודש את מחירון הדגמים באופן גורף, פרט ל-SL שרק הגיעה ארצה לפני חודשיים ולמספר מועט של גרסאות אחרות. כמעט בכל הדגמים נרשמו התייקרויות של עשרות אלפי שקלים.
מרצדס A קלאס ו-CLA התייקרו בשיעורים של 10-35 אלף שקל, פרט לגרסת הכניסה של ה-A180 שמחירה נותר 250 אלף שקל. מכונית המנהלים מרצדס C קלאס התייקרה ב-20 אלף שקל ומחירה מתחיל כעת ב-370 אלף שקל. הקופה והקבריולה התייקרו ב-10-30 אלף שקל.
משפחת ה-
E קלאס התייקרה ב-10-60 אלף שקל ומחירה החדש מתחיל כעת ב-495 אלף שקל. מחיר הגרסה הבכירה ביותר AMG E63 S נותר ללא שינוי ועומד על 1.35 מיליון שקל. ה-CLS התייקרה ב-20-50 אלף שקל ומחירה עומד על 770 אלף ועד מיליון שקל. ה-EQE החשמלית התייקרה ב-40-50 אלף שקלים ומחירה מתחיל כעת ב-520 אלף שקל.
ספינת הדגל
S קלאס התייקרה ב-40 ועד 180 אלף שקל. מחיר הכניסה עומד כעת על קצת יותר ממיליון שקל לגרסת הדיזל 350d ועד 1.5 מיליון שקל לגרסת 580. ה-EQS החשמלית התייקרה ב-110 אלף שקל ומחירה מתחיל כעת במיליון שקל.
ה-GT4 AMG הספורטיבית התייקרה ב-10-40 אלף שקל ומחירה מתחיל כעת ב-1,060,000 שקל.
רכב הפנאי GLA התייקר ב-10-20 אלף שקל בגרסאות הבנזין בעוד גרסת הפלאג-אין התייקרה ב-40 אלף שקלים וה-AMG בעד 60 אלף שקל. ה-EQA החשמלי התייקר ב-20 אלף שקל. מחירו של הדגם נע כעת מ-309 אלף ועד 660 אלף שקל לגרסאת ה-AMG הבכירה. ה-
EQB רכב הפנאי החשמלי בעל שבעת המושבים התייקר בשיעור של 45-50 אלף שקל ומחירו מתחיל כעת ב-400 אלף שקל.
רגע לפני השקתו המקומית של הדור החדש,
מרצדס GLC התייקר ב-10 אלף שקל ומחירו מתחיל כעת ב-520 אלף שקל. ה-GLC קופה התייקר בשיעורים של 10-40 אלף שקל ומחירו החדש מתחיל כעת ב-470 אלף שקל. ה-EQC התייקר ב-35-40 אלף שקל ומחירו מתחיל כעת ב-540 אלף שקל.
מרצדס GLE ו-GLE קופה התייקרו ב-20-50 אלף שקל, מחירי גרסאות הכניסה עם מנוע דיזל עומדים כעת על 760 ו-780 אלף שקל, בהתאמה.
ה-
GLS הענק התייקר ב-30-45 אלף שקל ומחירו מתחיל כעת ב-930 אלף שקל. ה-G קלאס הקשוח התייקר בעד 140 אלף שקל ומחיר הכניסה החדש עומד כעת על 1.2 מיליון שקל.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות