כמנהגו אחת לשנה, כלמוביל יבואן מרצדס מקיים אירוע נהיגה מושקע שנפרש על פני שלושה ימים, כאשר הפעם בחרה היבואנית לחנוך את מסלול המירוצים החדש בשדה תימן. עיתונאים ולקוחות המותג הוזמנו לנהוג על מרבית דגמי AMG שנמכרים בארץ, בשלוש תחנות שונות: מסלול Time Attack (מדידת זמנים) בנהיגה על התותחים הכבדים: מרצדסC63 AMG סדאן, מרצדסC63s קופה ומרצדס A45 AMG. תחנה שניה כללה הקפה בשיירה מאחורי מכונית קוצבת (Pace Car) ובתחנה השלישית היה מסלול ג'ימקאנה עם דגמי קופה וקבריולה "רגילים" של סדרות C ו-E. בחלק מהתחנות הנהיגה התקיימה בהדרכה צמודה של צמרת מדריכי הנהיגה ונהגי המירוצים הישראליים, ביניהם ליאור לוי, אלון דאי, ארז ליבן, ירין שטרן, ירון אדרי ואון יעקבסון.
למרות שהמסלול לא הושלם במלואו והמתחם שנקרא Motor City צפוי להתרחב משמעותית בהמשך, ניתן היה להתרשם מהרמה הגבוהה של הביצוע והתכנון של מסלול האספלט שהתבצע בשיתוף גורמים בינלאומיים. המסלול, באורך של 2.1 ק"מ וברוחב של 12-15 מטר, כולל פניות איטיות, פניות מהירות, ישורות ארוכות והפרשי גובה - תענוג אמיתי לנהיגה.
הנהיגה על המסלול נתנה הזדמנות לדגמי ה-AMG השונים להוכיח מה הם שווים:
מרצדס C63 סדאן מזנקת מעמידה כמו צ'יטה ומצליחה להוריד לאספלט ביעילות מופתית את כל 510 סוסיה. מאחר וה-A קלאס החדשה עדיין לא הגיעה לארץ ועדיין לא הוצגה לה גרסת AMG, נהגנו על A45 מהדור היוצא - מכונית קטנה יחסית שמעבירה את כל 381 סוסיה לכביש דרך הנעה כפולה. מדובר במכוניות מרשימות לנהיגה שמתאימות לנהיגת מסלול.
לסיכום היום החם והמהיר הזה שכלל 6441 כ"ס על המסלול, האירוע הזה פתח לנו את התיאבון ואת הציפייה לקיום אירועי נהיגה אמיתיים בישראל. ברבות הימים, כך אנו מאמינים, יוכלו להתקיים גם מירוצים של ממש במסלול החדש והמרשים בשדה תימן.
לדגמי מרצדס בישראל - מרצדס
פורסם לראשונה ב- 17.05.18
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות