השינויים העיצוביים כוללים בעיקר פגוש קדמי בעיצוב חדש, יחידות תאורה בעיצוב המזכיר את זה של הגולף החדשה ועדכון קל לפגוש האחורי יחד עם כיתוב שם הדגם תחת סמל המותג החדש. בפנים הרכב ישנו הגה בעיצוב חדש עם כפתורי מגע כמו גם שליטה דיגיטלית על בקרת האקלים.
במסגרת העדכון הוחלפו שמות רמות הגימור, כאשר
גרסת הכניסה נקראת בשם Life במקום Comfortline בדגם שלפני העדכון. למפרט האבזור של גרסה זו נוספו צמד כריות אוויר (9 בסך הכל), ניטור שטחים מתים במראות הצד, טעינה אלחוטית לסלולארי, תאורת לד, כניסה והנעה ללא מפתח, מנופי שליטה מההגה על תיבת ההילוכים ותצוגה עילית של נתוני הנסיעה על גבי השמשה הקדמית.
הגרסה הבכירה שינתה את שמה מ- Comfortline Plus ל-Life Plus, וגם למפרט שלה נוספו הפריטים שהצטרפו בגרסה הבסיסית יותר - לצד תאורת לד עם הפניה בסיבוב, תאורת אווירה ובולמי זעזועים אדפטיביים.
יחידת ההנעה בשתי הגרסאות מבוססת על מנוע ה-1.5 ליטרים המוכר, עם מגדש טורבו והספק מירבי של 150 כ"ס. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים וההנעה היא קדמית. ביחס לדגם היוצא, התאוצה ל-100 קמ"ש נותרה זהה (9.2 שניות) וכך גם צריכת הדלק המשולבת (16.9 ק"מ לליטר), אך המהירות המירבית עלתה ב-2 קמ"ש ל-202 קמ"ש.
ב-3 הרבעונים הראשונים של 2020 נמסרו בישראל 554 יחידות של פולקסווגן טיגואן, כמות גדולה פי 6 בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2019.
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות