הדור השני של פולקסווגן טיגואן הוצג בתערוכת פרנקפורט 2015 וכעת, בתזמון בו בדרך כלל מוחלף דור, מציגה היצרנית הגרמנית מתיחת פנים לרכב הפנאי הקומפקטי.
הטיגואן מכר מעל 6 מיליון יחידות מאז הצגת הדור הראשון ונכון לסוף שנת 2019 הוא גם זכה בתור הדגם הנמכר ביותר בכל קבוצת פולקסווגן עם כ-911,000 יחידות. מיבואנית פולקסווגן נמסר כי הטיגואן המחודש עתיד להגיע ארצה בתחילת שנת 2021.
השינויים העיצוביים אינם קיצוניים ומדובר בעיקר בפגוש קדמי בעיצוב חדש, יחידות תאורה בעיצוב המזכיר את זה של הגולף החדשה ועדכון קל לפגוש האחורי יחד עם כיתוב שם הדגם תחת סמל המותג החדש. בפנים הרכב ישנו הגה בעיצוב חדש עם כפתורי מגע כמו גם שליטה דיגיטלית על בקרת האקלים ומערכת מולטימדיה מתקדמת יותר (MIB3).
פולקסווגן טיגואן מתחדש ביחידת הנעה היברידית-נטענת ובגרסת R ספורטיבית. בפולקסווגן מציינים כי הרכבים קרובים לייצור ונמצאים תחת בדיקות אחרונות ועל כן לא פורסמו נתונים מלאים. למרות זאת ניתן להניח כי מדובר ביחידת ההנעה של גולף 8 וסקודה סופרב ההיברידית-נטענת העושות שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטרים יחד עם מנוע חשמלי וסוללה בגודל של 13 קווט"ש, ואילו גרסת ה-R תצויד ביחידת הנעה דומה לזו של קופרה אטקה בעלת מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים המספק כ-300 כ"ס.
ובכל זאת, עדכנו בפולקסווגן כי גרסת הפלאג-אין מצוידת בסוללת ליתיום-יון המאפשרת טווח נסיעה של 50 ק"מ ואילו גרסת ה-R מצוידת במערכת הנעה כפולה חדשה הכוללת שליטה סלקטיבית על העברת הכוח לכל אחד מהגלגלים (בקרת מומנט וקטורית), חישוקי 21 אינץ', מושבי ספורט, ומערכת פליטה ספורטיבית מבית אקרפוביץ'.
לצד גרסאות אלו הטיגואן המחודש יוצע עם יחידות הנעה מוכרות יותר כגון גרסת טורבו-דיזל בעלת מנוע 2.0 ליטרים בהספק של 150 כ"ס, כאשר היצרנית מציינת כי הושם דגש רב על צמצום פליטת המזהמים. הטיגואן המחודש יציע כאופציה תאורת מטריקס לד ומערכת שמע משודרגת מבית Harman Kardon וכן מערכות בטיחות מתקדמות שעודכנו וכעת פעילות גם במהירות של עד 210 קמ"ש.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות