הפרסומת מבטיחה: יותר יפה מטוארג, יותר חזק ויותר טוב בשטח. מה שבטוח פולקסווגן טיגואן זול יותר מטוארג. המחירים מתחילים בקצת יותר מ-200 אלף שקל. האם מדובר רק בגולף 4X4 על עקבים או בבייבי טוארג אמיתי?
השם "טיגואן" הוא שילוב של טיגריס ואיגואנה. הטיגואן מבוסס על הגולף, אם כי הוא ארוך, רחב יותר וכמובן, גבוה יותר. העיצוב הפנימי שייך לגולף פלוס והחיצוני שואב מהאח הגדול, הטוארג.
ההנעה הכפולה אינה קבועה; ברוב הזמן, הגלגלים הקדמיים מקבלים 100% מהכוח וכאשר המערכת חשה בהחלקה, היא מעבירה עד 50% מהכוח לגלגלים האחוריים.
במקום שרירים בשר ודם, את הטיגואן מניע מנוע בעירה פנימית. פולקסווגן מציעה בינתיים מבחר של שני מנועים: טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר עם 150 כ"ס וטורבו-דיזל 2.0 ליטר, שמפיק 140 כ"ס. למנוע הדיזל ניתן לשדך תיבת הילוכים אוטומטית, 6 מהירויות.
כמו רוב החברים לקטגוריה, הטיגואן לא ממש מיועד לטיולי שטח קשים. למי שבכל זאת בוחר להפגיש בין הטיגואן לבין חיות פרא, קיימת גרסה לשטח שנקראת Escape בעלת מרווח גחון משופר, פגוש קדמי שונה המשפר את זווית הגישה מ- 18 מעלות ל- 28 מעלות ועזרי נהיגה לשטח, כמו בקרת גלישה במדרון.השיווק בישראל החל בחודש מארס 2008. המחירים מתחילים מ-200 אלף שקל וקצת.
פולקסווגן טיגואן
לחוות הדעת המלאה - פולקסווגן טיגואן
פורסם לראשונה ב- 01.01.07
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות