כבר לא פאסאט. פולקסווגן CC החדשה זונחת את השם "פאסאט" שהוצמד לדור הקודם, במטרה לנסות ולפנות לקהל היעד של מכוניות היוקרה מתוצרת ב.מ.וו ואודי. ה-CC החדשה, שהוצגה בתערוכת לוס אנג'לס בסוף השנה שעברה והגיעה גם לביקור בתערוכת אוטומוטור, מבוססת למעשה על הפאסאט הקודמת שהוצגה ב-2006 – וגם בהיצע המנועים אין חידושים של ממש. האם יש לה סיכוי מול ב.מ.וו סדרה 3 החדשה, שנמכרת במחיר כמעט זהה?
עיצוב אלגנטי דמוי קופה. פולקסווגן CC החדשה / צילומים: יצרן
בפולקסווגן טוענים שכן, בעיקר בזכות העיצוב הייחודי בסגנון מכונית קופה. הדור הראשון של הפאסאט CC זכה להצלחה לא רעה בזכות העיצוב, ורשם 270,000 מכירות ברחבי העולם בתוך 4 שנים - נתון מרשים עבור מכונית שבסך הכל נכנסה לנישה שכמעט ולא היתה קיימת עד אז. ה-CC החדשה משמרת את קווי העיצוב הכלליים של קודמתה, עם קריצה עיצובית לפולקסווגן פייטון. באגף החידושים ניתן למצוא אופציה ל-5 מקומות ישיבה שלא היתה קיימת בדור הקודם, מערכת התראת עייפות עם המלצות להפסקת קפה, בולמי זעזועים אדפטיביים וחיישנים לפתיחה של תא המטען באמצעות העברת הרגל מתחתיו – שימושי במיוחד ביציאה מהסופר...
היצע המנועים לא השתנה, והוא כולל את מנוע ה-1.8 טורבו של הפאסאט (160 כוחות סוס) ואת מנוע ה-2.0 ליטר טורבו שמנפק 210 כ"ס. שני המנועים משודכים לתיבת ה-DSG כפולת המצמדים, כאשר למנוע הקטן יש 7 הילוכים בעוד המנוע הגדול מסתפק בהילוך אחד פחות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 13.8 ק"מ לליטר במנוע הקטן או 12.8 ק"מ לליטר בגרסת ה-2.0 ליטר. גם המחירים נותרו זהים לאלו של הפאסאט CC הקודמת, והם מתחילים מ-249,900 שקל לגרסת ה-1.8 ומטפסים עד ל-298,900 שקל לגרסה הבכירה, לפני תוספות.
לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן
פורסם לראשונה ב- 29.05.12
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות