פורד ברונקו החדש הוא נצר לשולשת ותיקה של רכבי שטח שיוצרו בשנים 1965-1996. הדור החדש, השישי במספר, נחשף לפני שנה ושם במרכז המטרה את ג'יפ רנגלר. במקביל אליו חשפה פורד גם את דגם הברונקו ספורט, שנהנה ממיתוג דומה אך מדובר למעשה ברכב פנאי ולא ברכב שטח קשוח - והוא בשלב זה לא צפוי להגיע לישראל.
בשלב זה מציינת היבואנית כי הברונקו יוצע כאן עם יחידת ההנעה החזקה וב-3 רמות גימור, אך טרם פרסמה את מחירון הדגם.
המנוע החזק בהיצע הברונקו הינו V6 מוגדש בנפח 2.7 ליטרים. ההספק עומד על 310 כ"ס ונתון המומנט המירבי עומד על 55.3 קג"מ. אל המנוע משודכת תיבה אוטומטית בעלת 10 הילוכים.
הברונקו יוצע ב-3 גרסאות (מתוך 7 אפשריות בארה"ב), כאשר למעשה מדובר בגרסאות הגבוהות יותר (פרט לגרסת First Edition היקרה ביותר). בכל הגרסאות ניתן לפרק את הגג והדלתות, כאשר מראות הצד נותרות במקומן, לעומת גי'פ רנגלר שם הן מוסרות ביחד עם הדלתות הקדמיות.
גרסת הכניסה בארץ הינה Outer Banks והיא תוצע בגרסת 2 או 4 דלתות. במפרט האמריקאי היא מוצעת עם גג קשיח בגרסת ה-2 דלתות וגג רך בגרסת ה-4 דלתות (אופציה לקשיח). גרסה זו בעלת עיצוב אופנתי יותר ולדגם צמיגי All Terrain 255/70R18.
גרסת Badlands מוכוונת לביצועי שטח ותוצע גם היא בגרסאות 2 או 4 דלתות. מפרט אביזרי השטח כולל בגרסה זו גם בורר מצבי שטח מורחב, נעילת דיפרנציאל קדמית ואחורית, ניתוק מוט מייצב קדמי, מתלי בילשטיין וצמיגי All Terrain 285/70R17.
גרסת Wildtrack היא המקבילה של פורד ל"רוביקון" של הרנגלגר, והיא תוצע בגרסת ה-4 דלתות בלבד. לעומת גרסת ה-Badlands היא כוללת גם הגבהה נוספת, צמיגי שטח 315/70R17 ו-Beadlock למניעת החלקת הצמיג מהחישוק.
פורסם לראשונה ב- 18.07.21
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות