ועוד איזה מנוע. בוקסר עם שישה צילינדרים בנפח 4.0 ליטר, בלי מגדש אבל עם 500 כ"ס, היישר מהקאיימן GT4 RS ועם יתרון של 80 כ"ס על-פני ספיידר רגילה. הקו האדום ומנתק ההצתה מוצבים על 9,000 סל"ד, 1,000 יותר מהגרסה הרגילה. הכוח עובר רק לגלגלים האחוריים דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד, עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות (0.5 שניות פחות מהספיידר) בלבד, בדרך ל-200 קמ"ש ב-10.9 שניות (2.5 שניות פחות) ועד מהירות מרבית של 308 קמ"ש (8 קמ"ש יותר).
מלבד מערכת ההנעה, הקאיימן GT4 RS תורמת מכלולים נוספים לטובת שדרוג היכולת הדינמית והפחתת משקל של כ-40 ק"ג בהשוואה לספיידר רגילה. המכסה הקדמי עשוי קרבון עם צמד כונסי אוויר. יש פתחי אוורור מעל בתי הגלגלים הקדמיים להפחתת מערבולות, מסיטי וכונסי אוויר גדולים יותר בפגושים וצמד כונסים ליניקת אוויר למנוע האחראים לצליל יוצא דופן. השינוי העיקרי בהשוואה ל-GT4 הוא ספוילר אחורי צנוע יותר במבנה זנב ברווז (DuckTail).
גם מערך המיתלים מגיע מה-GT4 RS עם כיול שונה והנמכת מרכב ב-3 ס"מ בהשוואה לבוקסטר רגילה, ואפשרות לכיוון ידני של קשיחות המוטות המייצבים וזוויות השפיעה. פורשה תציע גם חבילת וויסאך (בתוספת 135 אלף שקל) עם חישוקי "20 ממגנזיום מחושל ומנגנון נעילה מרכזי כמקובל במכוניות מירוץ, וסעפת פליטה מטיטניום במקום אלומיניום.
מנגנון הגג הנפתח (ידנית) שונה והוא שוקל רק 18.3 ק"ג, 7.6 ק"ג פחות מהספיידר ו-16.5 ק"ג פחות מהיחידה החשמלית של בוקסטר רגילה. בתא הנוסעים יש מושבי באקט עשויים קרבון, בורר הילוכים בעיצוב שונה וגימורי אלקנטרה לדשבורד ולגלגל ההגה.
פורסם לראשונה ב- 11.05.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות