מערכת ההנעה ב-GT3 RS דומה למדי ל-GT3 הרגילה. מנוע 6 צילינדרים בתצורת בוקסר ובנפח 4.0 ליטר מפיק רק 15 כ"ס יותר (525 כ"ס) ומחובר לאותה תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד (עם יחס סופי קצר יותר).
השינוי המשמעותי ביתר שסייע לה לקבוע זמן הקפה מהיר כל-כך קשור ליכולת האווירודינמית עם שלל כונסי ומסיטי אוויר המאפשרים כוח הצמדה גבוה פי שלושה מ-GT3 רגילה - 409 ק"ג ב-200 קמ"ש, 860 ק"ג ב-285 קמ"ש – תוך שמירה על חלוקת משקל זהה (70-30 לפנים-אחור) בכל מהירות.
הכנף האחורית בעלת מנגנון המאפשר זווית תקיפה משתנה (וכוח ההצמדה הנגזר ממנה) אוטומטית בהתאם למהירות או באמצעות מתג 'DRS' על ההגה בדומה למכוניות מסלול, עם בחירה בין מצב "מינימום" לצורך צבירת מהירות, או "מקסימום" לטובת כוח הצמדה מרבי. היא גם משמשת כמעצור אוויר אוטומטי בזמן בלימה חזקה, ומסייעת לקצר את מרחק העצירה מ-200 קמ"ש ב-2.5 מטר.
המתלים הקדמיים ב-RS בעלי גיאומטריה שונה האמורה לסייע להקטין את שקיעת החרטום בבלימות חזקות. מפסקי סרנים הורחבו ב-2.9 ס"מ מלפנים ומאחור ויש אפשרות כיוון לבולמי הזעזועים (באמצעות חוגה על ההגה) עם תשעה מצבי שיכוך ותשעה מצבי החזרה - לסרן האחורי והקדמי בנפרד.
יש גם אפשרות שליטה על מידת ההתערבות של בקרת המשיכה (שבעה מצבים) ועל אופי הפעולה של הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה האלקטרוני בזמן האטה בכניסה לפניה, ובזמן האצה ביציאה ממנה (תשעה מצבים לכל אחד). הצמיגים הם מדגם זהה ל-GT3 (מישלין פיילוט ספורט קאפ 2R) אבל הם רחבים ב-2 ס"מ, מלפנים 275/35 על חישוקי "20 ומאחור 335/30 על חישוקי "21.
פורסם לראשונה ב- 16.10.22
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות