היצע המנועים של פיאט טיפו כולל בשלב זה מנוע 1.4 ליטר עם 95 כ"ס בגרסה הידנית (6 הילוכים) או מנוע 1.6 ליטר עם 110 כ"ס בגרסה האוטומטית (גם כן עם 6 הילוכים). עם מנוע ה-1.6 ליטר מאיצה הטיפו ל-100 קמ"ש בתוך 11.2 שניות, ומציגה צריכת דלק ממוצעת של 15.8 ק"מ לליטר - מה שמעניק לה ציון זיהום לא מהמוצלחים, וממקם אותה בקבוצה 11.
פיאט טיפו תוצע בשתי רמות גימור. גרסת ה-Comfort כוללת מסך מולטימדיה מקורי וקטן למדי (5 אינץ') עם דיבורית בלוטות', שליטה מההגה, חיבורי AUX+USB, בקרת שיוט ומערכת מובילאיי. גרסת ה-Lounge כוללת בנוסף גם חישוקים קלים, פנסי ערפל עוקבי פניה, בקרת אקלים, כוונון קשיחות חשמלי לגב התחתון, חיישני גשם ותאורה ומראה פנימית נגד סנוור. בתוספת תשלום יוכלו הלקוחות לקבל גם מערכת ניווט של Waze ומצלמת רוורס.
פיאט טיפו - השוואה מול משפחתיות מתחרות >>
במהלך החודש הראשון להשקת המכונית יקבלו הלקוחות אחריות מורחבת ל-5 שנים, במקום 3 שנים באופן רגיל. לאחר מכן יוכלו הלקוחות לרכוש את האחריות המורחבת תמורת 2,900 שקל.
פיאט טיפו - מחירים:
פיאט טיפו 1.4 ידני קומפורט - 89,900 ש"ח
פיאט טיפו 1.6 אוטומטי קומפורט - 99,900 ש"ח
פיאט טיפו 1.6 אוטומטי לאונג' - 107,900 ש"ח
אורי להב, מנכ"ל היבואנית סמל"ת, אמר בהשקה כי לא יהיו הנחות משמעותיות לציי רכב. "אני יודע מה אני יכול להציע לחברות הליסינג, ואני יודע שהן לא יהיו מרוצות מזה. אנחנו מקווים שהביקוש יגיע מהלקוחות, שירצו רכב עם שווי שימוש נמוך, וכך נחדור גם לשוק ציי הרכב עם הטיפו".
בימים אלו יעלה קמפיין השקה לפיאט טיפו בעלות של 3 מיליון שקלים. בהמשך השנה מתכננת היבואנית להשיק מספר דגמים חדשים: סובארו לבורג, גרסת סטיישן לאימפרזה המשפחתית, תגיע כבר בחודש הבא. אלפא רומיאו ג'וליה תושק בחודשים מאי - יוני, וברבעון האחרון יושק הטנדר פיאט פולבאק - אחיו התאום של מיצובישי טרייטון. לקראת סוף השנה יגיעו לישראל גם גרסאות ההאצ'בק והסטיישן של פיאט טיפו, ושם יוכלו הלקוחות לבחור במנוע 1.4 ליטר טורבו בנזין עם תיבת הילוכים ידנית, או במנוע טורבו דיזל עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.
לדגמי פיאט בישראל - פיאט
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות