הפולבאק המוזל יוצע עם יחידת הנעה דומה לשל הדגם הבכיר – אך בגרסה מוחלשת. המנוע נותר טורבו-דיזל 2.4 ליטר ולתיבה האוטומטית עדיין חמישה יחסי העברה, אך למנוע יש 154 כ"ס ו-38.8 קג"מ, לעומת 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ בגרסאות הבכירות. על אף ההבדל בנתונים, אין הבדל בצריכת הדלק ובכושר הגרירה לעומת הגרסאות החזקות יותר. כמו כן, תיבת ההעברה פחות מתוחכמת – ללא אפשרות ההנעה הכפולה לכביש – וגם אין נעילה לדיפרנציאל האחורי.
גם האבזור, כאמור, פחות עשיר ביחס לגרסאות הבכירות. הפולבאק המוחלש יוצע ברמת גימור 'קומפורט', הנבדלת לעומת רמות הגימור הבכירות במערכת מיזוג אוויר פשוטה יותר (מכאנית, במקום בקרת אקלים), הגה בעל יכולת כוונון בציר הגובה בלבד, היעדר חיישני גשם, היעדר כיוון גובה אורות דרך אוטומטי ובהימצאה של מערכת שמע בסיסית – במקום מערכת המולטימדיה; לצד זאת, המפרט הבסיסי עדיין כולל דיבורית ה-Bluetooth. מבחוץ, פולבאק 'קומפורט' ייבדל לעומת יתר גרסאות הפולבאק בהיעדר פנסי ערפל, שמשות אחריות לא-כהות, גימור פשוט יותר (ללא ציפוי ניקל) ובמידות חישוקים וצמיגים שונות – צמיגי 205R16C (מידת צמיגים המתארת חתך של 205/80 על חישוקי "16) במקום צמיגי 245/70 על חישוקי "16.
בהיבט הבטיחותי, הפולבאק ייעדר את התרעת הסטייה מהנתיב המקורית – מה שאומר שדירוג הבטיחות שלו – 4 כוכבים, כפי שקיבל הטרייטון – אינו תקף לגרסה זו.
במחירו החדש, 220,000 שקלים, פיאט פולבאק לא רק זול ב-10,000 שקלים ביחס למיצובישי טרייטון (לעומת איסוזו די-מקס וטויוטה היילקס הפערים אפילו גדולים יותר), אלא גם הופך לאחת ההצעות הזולות בישראל לטנדר כפול-הנעה אוטומטי – שני רק לסאנגיונג אקטיון ספורטס (215,000 שקלים). יחד עם זאת, עד סוף פברואר יוצע טרייטון 'קומפורט' בהנחה של 20,000 שקלים – כך שתג המחיר יעמוד על 200,000 שקלים בלבד, מה שהופך אותו כרגע לטנדר ה-4x4 האוטומטי הזול ביותר בישראל.
לדגמי פיאט בישראל - פיאט
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות