בשקט בשקט, בלי הודעות ובלי הכרזות, הוסיפה לובינסקי גרסת דיזל למפרט הטכני והמחירון של פיג'ו 2008.
הגרסה החדשה מקבלת את מנוע ה-1.6 המוכר משאר הדגמים של הקונצרן - קקטוס, 208 ועוד - שמפיק 100 כ"ס ו-25.9 קג"מ. תיבת ההילוכים, לראשונה במי ממכונית הדיזל הקטנות של פיג'ו-סיטרואן בישראל, תהיה רובוטית יחידת-מצמד עם 6 הילוכים ולא ידנית.
הביצועים של ה-2008 דיזל פחות טובים מאלו של גרסת הבנזין, עם 11.9 שניות למאה קמ"ש (לעומת 10.3), אך צריכת הדלק טובים משמעותית עם 27.8 ק"מ לליטר מוצהרים (20.8) במסלול משולב.
פיג'ו 2008 דיזל תשווק כרגע ברמת גימור אחת - Active Go, שלמעשה כוללת את כל רשימת האבזור של הגרסה הבכירה, Active, למעט מערכת בקרת האחיזה המתוחכמת Grip Control וחישוקים קלים.
רשימת האבזור כאן כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ', בקרת שיוט, תא כפפות מקורר, דיבורית בלוטות' ועוד. אבזור הבטיחות סטנדרטי וכולל 6 כריות אוויר, התראה על לחץ אוויר נמוך, נעילת דלתות אוטומטית בתחילת נסיעה וכל מערכות בקרת האחיזה המקובלות. חבל שה-2008 - על כל גרסאותיה - אינה מקבלת מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, אך זה גם המצב במרבית הקטגוריה, כך שזו חצי נחמה.
מחירה של גרסת הדיזל של פיג'ו 2008 יהיה 129,900 שקל, הפרש לא קטן מ-114,900 השקלים הנדרשים עבור גרסת האבזור המקבילה של מנוע הבנזין.
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ו
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות