אמור להסתער בחודשים הקרובים על פלח הג'יפונים הצומח והמתלהט. אבל עד שזה יקרה, פיג'ו משיקה
שלו, טובלת אותו בצבעי קרב, שותלת בחזית מנוע עם 180 כ"ס וקובעת על הישבן (ועל הכנפיים הקדמיות, ובכל מקום אחר שהיה בו מקום פנוי) את התג GT.
את גרסת העל של ה-3008 משיקה פיג'ו תחת הסלוגן GT! For Peugeot עם קריצה ברורה לחטיבת הביצועים שלה (GTi).
העיצוב החיצוני לא שונה מהותית מזה של הגרסאות הרגילות, אך הוא כן מקבל מספר נגיעות קרביות יותר - חישוקי 19 אינץ' עם צמיגים בחתך 50 הגיוני באופן מפתיע, צביעה דו-גונית ייחודית עם גג בצבע שונה מהמרכב או צביעת מרכב חצויה כפי שהופיעה גם בגרסאות מסוימות של ה-308GTi וה-208GTi.
בפנים מקבלת ה-GT את תא הנוסעים החדש של פיג'ו, אותו היא מכנה iCockpit, שממשיך את הרעיון של הגה פצפון כמו בדגמיה האחרים ומחליף את לוח השעונים שמעליו במסך, מוסיף עוד מסך מרכזי שמוטה כלפי הנהג ומוסיף עוד נגיעות עתידניות ואולטרא מודרניות אחרות.
את הגרסה החדשה תציע פיג'ו בשתי ואריאציות - GT Line שתקבל רק את העיצוב ו-GT שתקבל את כל החבילה המלאה - כולל אבזור, שיכלול דיפוני עץ בתא הנוסעים, ריפודי עור ופנסי לד מלאים בין היתר, וגם מנוע משופר.
יחידת ההנעה של ה-GT תורכב ממנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר שמפיק 180 כ"ס וכמות מומנט שלא פורסמה, ומשודך לתיבת ההילוכים האוטומטית שישה הילוכים שמשמשת את מרבית דגמי הקונצרן. בשלב זה פיג'ו לא מפרסמת נתוני ביצועים או צריכת דלק.
פיג'ו 3008 צפוי להיחשף בתערוכת פריז הקרובה ולהגיע לשיווק באוקטובר, ואיתו יושקו גם גרסאות ה-GT וה-GT Line. לישראל צפוי להגיע ה-3008 החדש במהלך 2017, אך טרם ידוע אם הגרסאות הבכירות יהיו חלק מההיצע.
לדגמי פיג'ו בישראל -
פיג'ו
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות