לפני פחות משנה הצהירה פיג'ו כי תציג גרסאות פלאג-אין הייבריד לפיג'ו 3008 וה-508 וכעת היא חושפת פרטים על רכב הפנאי הקומפקטי בגרסת כלאיים נטענת.
לפני כ-3 חודשים בלבד הציגה אופל את גרסת הפלאג-אין הייבריד של הגרנדלנד X שנשען כידוע על פלטפורמה משותפת ל-3008 ול-DS7 קרוסבק, ולכן לא מפתיע לגלות שגם הפיג'ו זוכה ליחידת הנעה דומה. פיג'ו 3008 פלאג-אין הייבריד יהיה זמין בצרפת החל מחודש אוקטובר 2019 ולאחר מכן גם לשאר השוק האירופאי.
לפיג'ו 3008 GT Hybrid4 מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים ושני מנועים חשמליים, אחד לכל סרן ליצירת הנעה כפולה. ההספק המשולב עומד על 300 כ"ס וההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 5.9 שניות בלבד (מהיר בעשירית השנייה מפיג'ו 308GTI, למשל). מספר חודשים לאחר תחילת השיווק תצטרף גם גרסת פלאג-אין הייבריד בעלת הנעה קדמית והספק משולב של 225 כ"ס. לשתי יחידות ההנעה תיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים.
הסוללה בגודל 13.2 קווט"ש והטענתה אורכת שעה ו-45 דקות באמצעות עמדת טעינה ביתית. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 76.9 ק"מ לליטר (1.3 ליטר ל-100 ק"מ) על בסיס חישוב נסיעה של 59 ק"מ חשמליים (בתקן WLTP).
פיג'ו3008 פלאג-אין הייבריד יהיה זמין בשלב הראשוני רק ברמת הגימור GT הכוללת מושבים ספורטיים בריפוד אלקנטרה, דיפוני עץ ומערכות בטיחות מתקדמות הכוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית Stop&Go ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה.
מקבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, נמסר כי פיג'ו 3008 Hybrid4 יגיע לישראל במהלך שנת 2020, כאשר תאריך מדויק ימסר בתחילת השנה.
לצפייה בכל דגמי פיג'ו בישראל
פורסם לראשונה ב- 29.08.19
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות