קונצרן פיז'ו-סיטרואן מתיישר השנה עם הטרנדים בשוק הרכב ומציע כביש-שטח אופנתי משלו. לשם כך חתמה החברה על חוזה אספקה OEM עם מיצובישי, שתייצר עבורה את המכוניות ביפן על בסיס מכללי הדור החדש של האאוטלנדר, שכבר נמצא בארץ. הגרסה של פיז'ו נושאת את השם 4007 ואילו הגרסה המקבילה של סיטרואן נושאת את השם סיטרואן C-ROSSER ומאמצת את קו העיצוב העכשווי של המותג.
שתי הגרסאות מוצעות בתצורה של 5+2 כאשר שורת המושבים השלישית, שמתקפלת לתוך הרצפה, תוצע כנראה כסטנדרט ללא תוספת מחיר. לשתיהן דלת אחורית, שנפתחת בשני חלקים לטובת נוחות ההטענה. ההנעה הכפולה מצוידת בבורר, שמניע שני גלגלים בלבד, אם כי ניתן לנעול את ההנעה הכפולה באופן קשיח או לנעול דיפרנציאל. המנוע העיקרי יהיה 2.2 ליטר טורבו-דיזל ממשפחת ה-HDI של פיז'ו-סיטרואן בהספק 156 כ"ס עם אופציה לתיבה אוטומטית.
.jpg)
פיז'ו 4007 החדשה
לדגמי פיז'ו בישראל- פיז'ו
פורסם לראשונה ב- 01.01.08
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות