בהתאם למיתוג ה-GSe ספורטיבי-חשמלי של אופל, הציגה היצרנית בחודש שעבר את ה
אסטרה GSe, למעשה גרסת פלאג-אין הייבריד עם 225 כ"ס וכיול ספורטיבי למכלולי הרכב. כעת מציגה אופל דגם נוסף תחת מיתוג זה – גרנדלנד GSe. מקבוצת לובינסקי, יבואנית
אופל בישראל, נמסר כי הוא צפוי להגיע באמצע שנת 2023.
רכב הפנאי הקומפקטי חולק מכלולים עם פיג'ו 3008 ובהתאם הגנדלנד GSe מצויד ביחידת הנעה היברידית-נטענת המוכרת מהדגם טרום מתיחת הפנים השוכנת גם בפיג'ו – מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים הפועל בשיתוף מנוע חשמלי ויחדיו הם מספקים 300 כ"ס. ההנעה כפולה, תיבת ההילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים (בעלת מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט קונבנציונלי) וההאצה ל-100 קמ"ש שאורכת 6.1 שניות, לא רחוק ממכוניות האצ'בק ספורטיביות. באופל בחרו שלא להציב כאן את הגרסה החזקה ביותר, בעלת הספק של 360 כ"ס השוכנת בפיג'ו 508 PSE וב-DS 9 וה-DS 7.
בשלב זה אופל טרם פרסמה נתוני טווח נסיעה, אך ניתן להניח שיהיו דומים לפיג'ו 3008 GT הייבריד עם סוללת 13.2 קוט"ש וטווח נסיעה של כ-60 ק"מ.
בדומה לאסטרה GSe גם הגרנלנד זכה לכיול ספורטיבי למערכת ההיגוי ובולמי Koni. מבחינה חיצונית הוא נבדל בסמלים וכיתוב מושחרים, דיפיוזר אחורי, אופציה למכסה מנוע שחור וחישוקי "19 בהשראת אלו של אופל מנטה GSe קונספט, אך אם חשבתם לפגוש כאן צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S, תאלצו להסתפק ב"e-פרימסי" בעלי התגית החסכונית.
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות