ועד למבחני הריסוק שפרסם איגוד EuroNCAP לדגם החדש. הציון לו זכתה המכוניות הוא 4 כוכבים בלבד, לעומת 5 כוכבים של הדגם הקודם שנבחן ב-2009 - אך יש לזכור כי מאז הוחמרו המבחנים באופן משמעותי. יונדאי i20 זכתה בציונים של 85% בהגנה על מבוגרים, 73% בהגנה על ילדים, 79% בהגנה על הולכי רגל ו-64% בסעיף מערכות הבטיחות. איגוד EuroNCAP ציין כי ה-i20 מפגינה יכולות גבוהות במבחני הריסוק, אך לא זכתה בכוכב החמישי בגלל מחסור במערכת בלימה אוטומטית.
סקודה סופרב, הדור השלישי של מכונית המנהלים (אותו בחנו באיטליה לפני כחודש) נבחנה גם היא במבחני הריסוק, וזכתה לציון של 5 כוכבים. בסעיפי המשנה זכתה הסופרב בציון של 86% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 71% בהגנה על הולכי רגל ו-76% בסעיף מערכות הבטיחות. יצוין כי במבחני הריסוק נבחנת הגרסה הזולה ביותר של המכונית, כאשר סקודה מציעה בסופרב מבחר מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות, אך רק בגרסאות היקרות יותר.
סקודה סופרב החדשה. ציונים גבוהים / צילומים: EuroNCAPמכונית אחרונה שנבחנה בסבב הנוכחי היא פיאט פנדה קרוס - גרסת "שטח" לפנדה הקטנה, שלא משווקת בישראל. הפנדה קרוס זכתה ב-3 כוכבים בלבד, עם ציונים של 70% בהגנה על מבוגרים, 77% בהגנה על ילדים, 50% בהגנה על הולכי רגל ו-46% בלבד בסעיף מערכות הבטיחות.
פורסם לראשונה ב- 25.06.15
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות