בקצרה:
- דור חדש נחשף לקדילאק CT6
- השינוי העיקרי הוא בעיצוב
- באופן מפתיע, הדגם לא ישווק עוד בארה"ב
קדילאק CT6, כמו רבות מאחיותיה למותג היוקרה, היתה אמורה להתחרות במיטב התוצרת הגרמנית, בעיקר בשוק הבית בארה"ב - אך גם בשווקים נוספים. היא לא הצליחה בכך, ולכן ירדה מפס הייצור לפני שלוש שנים, ואולי זו הסיבה שבגללה תשווק היורשת בסין בלבד וגם תיוצר שם על ידי קונצרן סאיק.
כבסיס לדור החדש תמשיך לשמש פלטפורמת 'אומגה' של הדגם היוצא עם ממדים זהים. וכן, המשמעות היא שלא מדובר באמת בדגם כל חדש, אלא יותר במתיחת פנים רחבה. בין היתר לא נעשה כל שינוי במערכות ההנעה, ובעתיד היא תשווק רק עם מנוע ארבעה צילינדרים בנזין-מוגדש בנפח 2.0 ליטר, עם תיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. אפילו הגרסה ההיברידית-נטענת שהוצעה בעבר לא תוצע עוד.
החרטום מזכיר כעת את האסקלה, אב טיפוס שקאדילק הציגה באירוע פיבל ביץ' ב-2016, ואמור היה להיות ספינת דגל חדשה שתמוקם מעל ה-CT6, אך מעולם לא הבשילה לייצור סדרתי. סביבת הנהג עברה שדרוג משמעותי עם מסך ענק ("33) וקעור המשמש לוח מחוונים ומסך מגע, לצד חוגת-בורר הילוכים.
לדברי היצרנית איכות החומרים שופרה משמעותית, המושבים נוחים יותר, יש מערכת שמע משודרגת של AKG ומערכות הבטיחות יהיו המתקדמות של היצרנית, לרבות ה'סופר-קרוז' שמאפשרת נהיגה אוטונומית ברמה 2.5 במקומות ייעודיים.
פורסם לראשונה ב- 30.05.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות