למעלה משנה לאחר שנחשף בארה"ב, מתחילה יבואנית קדילאק לשווק בישראל את רכב הפנאי הקטן של המותג - שיתחרה בדגמים כמו אודי Q3, וולוו XC40 וב.מ.וו X1. קדילאק XT4 יצטרף ל-XT5 ולאסקלייד הענק, במטרה לשפר את נתוני המכירות של המותג בישראל: במחצית הראשונה של השנה מסרה קדילאק 186 כלי רכב בלבד, ירידה של למעלה מ-40% ביחס לתקופה המקבילה ב-2018.
ה-XT4 מצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים, עם הספק של 237 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ. שתי גרסאות הכניסה יצוידו בהנעה קדמית, בעוד גרסת "ספורט" הבכירה זוכה להנעה כפולה המסוגלת להעביר עד 100% מהכוח אל הגלגלים הקדמיים או האחוריים, בהתאם לצורך. לכל הגרסאות תיבת 9 הילוכים אוטומטית. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 7 שניות (7.2 בגרסת ההנעה הכפולה).
מפרט האבזור יהיה נדיב כבר מגרסת ה-Premium, שתעלה 265,000 שקלים ומציעה בין היתר חישוקי "20, בקרת אקלים עם יציאות מיזוג מאחור, הנעה בשלט רחוק, מנופי שליטה מההגה על תיבת ההילוכים, גג שמש פנוראמי, טעינה אלחוטית לסלולארי, מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, מערכת שמע מבית Bose עם 13 רמקולים, מושבי עור עם כוונון חשמלי מלפנים, זכרונות לכוונון המושבים וההגה, מערכת חניה אוטומטית, מצלמה אחורית המוקרנת על גבי המראה המרכזית, תאורת לד מלאה ודלת תא מטען חשמלית.
גרסת ה-Luxury Premium (285,000 שקלים) מוסיפה למפרט גם גלגל הגה מחומם, עיסוי למושבים הקדמיים, חימום ל-4 מושבים ופתיחת דלת תא המטען בהושטת רגל.
גרסת ה-Sport הבכירה (300,000 שקלים) כוללת - מלבד ההנעה הכפולה - גם מספר שינויי עיצוב לטובת האופי הספורטיבי. בתשלום נוסף ניתן יהיה לבחור גם במערכת שיכוך אקטיבית הדוגמת את פני הכביש ומשנה את פעילות בולם הזעזועים על מנת לשפר את נוחות הנסיעה.
כל הגרסאות יוצעו עם מפרט בטיחות מלא הכולל 8 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים במראות ומצלמת חניה היקפית.
לצפייה בכל דגמי קדילאק בישראל
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות