גרסאות, מחירים ומפרטים מלאים של מכוניות חדשות שטרם משווקות בישראל הם דברים שיבואניות הרכב שומרות בדרך כלל קרוב לחזה. אבל מדי פעם מידע מסוים מקדים את הגעת המכונית עצמה, אך נדיר שמדובר בכל המפרט הטכני, כולל רמות הגימור והמחירים.
זה בדיוק המקרה עם קדילאק XT5 החדש, שצפוי לנחות במחוזותינו בעוד כחודש וחצי עד חודשיים ויתחרה עם הגעתו באודי Q5 וב.מ.וו X3 הוותיקים, ומרצדס GLC ולקסוס RX החדשים יותר.
לרוב, פרסום נתונים מלאים אודות מכוניות לפני שניתן להזמין אותן, הוא בבחינת "כדור ברגל" ליבואנים, שכן הם מעוניינים למכור את המלאי הקיים אצלם באותו הרגע ופחות ששים לתת לרוכשים פוטנציאליים לצאת מהדלת כשבפיהם המשפט "נדבר כשיגיע הדגם החדש".
אולם במקרה של ה-XT5, זה דווקא עשוי לפעול לטובתה של UMI, שכן ה-SRX אמנם עדיין משווק, אבל הוא כבר מיושן ומתקשה להתבלט מעליו מתחריו הישירים. כך שהמהלך עשוי לעודד אנשים להמתין עם רכישת הרכב ולהמתין לבואו של המחליף.
קאדילק XT5 הוא דגם חדש לחלוטין ומבוסס על פלטפורמה חדשה. כך שהוא קל יותר, מתקדם יותר ומתוכנן עם התפישה הנוכחית של קדליאק - לייצר מכוניות שמהנות לנהיגה כמו שהן מהנות לנסיעה.
קדילאק XT5 יגיע לישראל בשתי גרסאות - Luxury הבסיסית עם הנעה קדמית ופרימיום הבכירה עם הנעה כפולה. את שתי הגרסאות מניע V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 310 כ"ס ו-37.3 קג"מ חדש לחלוטין שמקבל גם מערכת עצור וסע ומערכת לניתוק צילינדרים בשיוט.
רשימת האבזור הבסיסית, היא, ובכן, לא ממש בסיסית בכלל. היא כוללת כניסה והנעה ללא מפתח, חלון גג, מושבים חשמליים עם זכרונות, מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ', 8 רמקולים וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, בלימה אוטונומית (במהירות עירונית), תיקון סטיה מנתיב ועוד. מחירו של קדילאק XT5 בגרסת Luxury יתחיל ב-335,000 שקל.
גרסת הפרימיום מציעה בנוסף הנעה כפולה כאמור, בולמי זעזועים אדפטיביים, מערכת שמע משופרת, חימום לכל המושבים וקירור לקדמיים, 14 רמקולים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת קדם-תאונה המותחת את חגורות הבטיחות ובלימה אוטונומית במהירויות גבוהות יותר. מחירה של גרסת פרימיום יחל ב-395,000 שקלים.
לדגמי קדליאק בישראל -
קדילאק
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות