בהתחלה זו היתה משפחתית עממית בשם סיאט לאון, שקיבלה גרסה ספורטיבית בשם סיאט לאון קופרה; לאחר מכן הפכה קופרה לתת-מותג נפרד, והמשפחתית הספורטיבית קיבלה את השם "
קופרה לאון" ואת המנועים החזקים בהיצע, עם הספק של 300 כוחות סוס. ועכשיו מתהפכות היוצרות, ותת המותג הספורטיבי ישווק את "קופרה לאון" גם עם מנועים סטנדרטיים לחלוטין, זהים לאלו של סיאט לאון המוכרת. ההבדל, מן הסתם, יתבטא בשורת המחיר.
צמד המנועים החדשים שמקבלת קופרה לאון מוכרים היטב ללקוחות
סיאט ושאר דגמי קבוצת פולקסווגן. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים עם הספק של 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, ובמנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 190 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ. בשני המקרים ישודכו המנועים לתיבת DSG כפולת מצמדים, ללא אופציה ידנית גם עבור חובבי הז'אנר באירופה.
למעשה, המנוע הקטן מבין השניים כבר משווק ב
קופרה אצל רכב הפנאי פורמנטור, דגם עצמאי שלא קיים אצל חברת האם סיאט. שני המנועים החדשים יוצעו בקופרה לאון גם בגרסאות ההאצ'בק וגם בסטיישן, שלא משווקת בישראל.
כדי לבדל בכל זאת את הלאון מבית קופרה, תוצע המשפחתית גם בגרסאותיה החלשות עם תאורת לד מלאה כסטנדרט, חישוקי 18 אינץ' בגווני כסוף או נחושת, פגושים בעיצוב מובחן ודיפיוזר אחורי בצבע הרכב.
בתא הנוסעים ניתן יהיה לפגוש במושבי ספורט עם "בדי קופרה", וכאופציה ניתן יהיה לשדרג למושבי באקט ספורטיביים עם ריפודי עור ותפירה תואמת בדשבורד.
ומה לגבי שיווק מקומי? מהיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר כי דגמי ה-1.5 וה-2.0 ליטר של קופרה לאון צפויים להגיע לישראל בתחילת 2023.
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות