העיצוב החיצוני זוכה ללא מעט עדכונים. סבכת "אף הנמר" מחודדת יותר ובעלת רשת בעיצוב מעוניינים לעומת סבכת הרשת הקודמת. הפנסים הקדמיים פחות זוויתיים בחלקם הפנימי והם מקבלים את חתימת התאורה העדכנית של קיה עם צמד נורות, פנסי ערפל שהוטמעו בתוכם ושלושת פסי הלד הזוויתיים. הפגוש מתחדש עם גימורים שחורים הנמשכים מהשפה הקדמית אל כונסי האוויר הצרים שבצדדים.
מאחור, יחידות התאורה מקבלות בגרסת ה-GT Line עיצוב פנימי בסגנון משושים אותו פגשנו במתיחת הפנים של הסיד וחלקו המרכזי של הפגוש עודכן גם כן עם גימור בעיצוב דמוי יציאות מפלט וכולל כעת את צבע הרכב במקום בו היה המגלש האחורי המדומה בצבע כסף. בנוסף ישנם חישוקים בעיצוב חדש בקוטר 16" או 18".
מבחינה חיצונית לא חל שינוי במידותיו של האקסיד וכך גם נפח תא המטען ומרווח הגחון שנותרו על כנם. מבפנים לא חל שינוי עיצובי והאקסיד ימשיך להציע מסכי מולטימדיה בגודלשל עד 10.25" ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3".
יחידות הנעה
היצע יחידות ההנעה נותר ללא שינוי וכולל גרסאות בנזין, מיקרו-היברידיות, פלאג-אין ודיזל.
המנוע הבסיסי בנפח 1.0 ליטר, 3 צילינדרים ובהספק של 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ. לצידו מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים ומערכת מיקרו-היברידית המספק 160 כ"ס ו-25.7 קג"מ (זה המשווק כיום בישראל).
מנוע הבנזין החזק בנפח 1.6 ליטרים ובהספק של 204 כ"ס ו-27 קג"מ והוא יוצע באקסיד GT Line ושוכן גם בגרסאות ה-GT של ה-Ceed וה-ProCeed.
לגרסת הדיזל בנפח 1.6 ליטרים ישנה גם כן מערכת מיקרו היברידית וההספק עומד על 136 כ"ס ו-28.5 קג"מ או 32.6 קג"מ בשידוך לתיבה כפולת המצמדים.
וכמו בדגם טרום מתיחת הפנים, גם הפעם תוצע יחידת הנעה היברידית-נטענת בעלת סוללת 8.9 קוט"ש המספקת טווח נסיעה משולב של 48 ק"מ. מנוע הבנזין בנפח1.6 ליטרים ויחד עם המנוע החשמלי ההספק המשולב עומד על 141 כ"ס ו-27 קג"מ.
פורסם לראשונה ב- 19.07.22
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות