בתוך תא הנוסעים חל שיפור באיכות החומרים, כאשר גרסת ה-EX זוכה ללוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל "7 - בדומה לגרסה ההיברידית. מסך המולטימדיה, בגודל "8, מציע קישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו לצד ניווט של ווייז.
בנוסף זכתה הנירו לבלמים גדולים יותר מאחור ולשדרוג במערכת בקרת השיוט האדפטיבית, שתאפשר כעת זחילה בפקקים.
בנוסף כולל המפרט של גרסת ה-LX גם בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, התרעת עייפות, בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס ובלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold.
גרסת ה-EX מוסיפה גם כפתור הנעה, פתחי מיזוג מאחור, חיישני חניה, ריפוד משולב עור, חלונות כהים וגימורי כרום.
במפרט הטכני לא חלו שינויים. מדובר בבסיס על אותה יחידת הנעה שמוכרת מהנירו ההיברידית, עם הספק של 141 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ. תיבת ההילוכים היא כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. סוללת 8.9 קוט"ש מעניקה לנירו פלאג אין טווח נסיעה חשמלי של 49 קילומטרים, שגדל עד ל-65 קילומטרים בנסיעה עירונית.
פורסם לראשונה ב- 20.05.20
למאמר זה התפרסמו 7 תגובות