העיצוב המחודש של קיה ריו כולל מספר שינויים בחזית, ובהם פגוש נמוך ורחב יותר, גריל "אף הנמר" האופייני של קיה הפך צר יותר ופנסי הערפל זכו למסגרות חדשות. חישוקי "16 אינץ' קלים יוצעו בעיצוב חדש.
בתוך תא הנוסעים תציע הריו מסך מולטימדיה גדול יותר, 8 אינץ' לעומת 7 בעבר, וכן אופציה לצביעה פנימית בגווני כחול.
החידוש המסקרן ביותר מגיע מכיוונה של יחידת ההנעה (1.0 טורבו-בנזין), שמקבלת - לראשונה אצל קיה - מערכת מיקרו-היברידית במתח של 48 וולט. מנוע העזר החשמלי מסייע בתאוצות ומאפשר לדומם את מנוע הבנזין כבר בגלישה לקראת העצירה. ההספק נותר זהה ויעמוד על 100 או 120 כ"ס, אך בגרסה החזקה מבין השתיים השתפר המומנט בכ-16% ועלה מ-17.5 ל-20.4 קג"מ. נתוני צריכת הדלק טרם פורסמו, אך בקיה מבטיחים כי המערכת המיקרו-היברידית צפויה לשפר את פליטת המזהמים בכ-8-10%.
הגרסה הידנית של הריו, שלא משווקת בישראל, תצויד בדוושת מצמד "על-חוט" - כלומר, כזו שמופעלת באופן חשמלי ללא "כבל קלאץ'". המצמד החשמלי יוצר ניתוק של המנוע מהתיבה בכל עזיבת דוושה, במטרה לחסוך בדלק.
מערכת המולטימדיה של קיה ריו עברה גם היא שדרוג, כאשר בנוסף להגדלת המסך באינץ' בודד נוספה גם האפשרות לחבר שני מכשירים סלולאריים במקביל באמצעות בלוטות', האחד מיועד לשיחות והזרמת מדיה והשני יאפשר הזרמת מדיה בלבד. המסך גם יציע קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי באופן אלחוטי, ובמדינות מסוימות תהיה גם אפשרות לשלוח מראש מסלול למערכת הניווט, לבדוק את מיקום הרכב הנוכחי ולקבל דוחו"ת שונים על מצב הרכב.
בתחום מערכות הבטיחות, שודרגה מערכת הבלימה האוטונומית והיא תציע מעתה גם זיהוי רוכבי אופניים בנוסף לזיהוי הולכי הרגל. כמו כן יוצעו מערכות להתרעה על תחילת תנועה של רכב מלפנים ומערכת להתרעה על שכחת ילד במושב האחורי.
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות