לנד רובר ריינג' רובר מגיע לאמצע מחזור החיים, וזה בדיוק הזמן לרענן אותו עם מנוע חדש ומספר פרטי אבזור נוחות ו
נוספים שישאירו אותו רלוונטי עד להגעת הדור הבא.
העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי, ומקבל חיזוק בדמות חבילות עיצוב חיצוניות וצבעים חדשים שיתווספו לליין הגרסאות. אולם זה אינו הסיפור המרכזי במתיחת הפנים - ההבדלים המשמעותיים ביותר נמצאים מתחת לפני השטח.
התוספת הגדולה ביותר מגיעה בדמות מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל מסדרת אינג'יניום, אותה סדרה המשרתת גם את דגמי יגואר השונים.

המנוע מפיק 240 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ, שבזכות שילוב של שני מגדשי טורבו שעובדים בטור, מגיע בטווח רחב למדי שבין 1,500 ל-2,500 סל"ד נמוכים במיוחד. למרות ההספק הגבוה יחסית, צריכת הדלק גם היא לא רעה, עם 15.9 ק"מ לליטר מוצהרים.

לצד המנוע החדש, מקבל הריינג' רובר ספורט החדש גם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 10 אינץ' ומספר מערכות "חצי-אוטונומיות". אלה כוללות בין היתר בקרת זינוק משופרת למשטחים עם אחיזה נמוכה במיוחד, מגביל מהירות חכם המתבסס על יכולות קריאת תמרורים ותיקון סטיה מנתיב.

בנוסף מגיעה גם מערכת ניהול גרירה, שבזמן רוורס תתפעל את ההיגוי על מנת להביא את הנגרר למחוז חפצו של הנהג, שבתורו לא יצטרך להסתבך עם המשימה הלא פשוטה של היגוי הפוך ושאר פעלולים שנדרשים בסיטואציות כאלה.
לדגמי לנדרובר בישראל -
לנדרובר
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות