סגמנט המיניוואנים הקומפקטיים כמעט ונכחד, אבל כעת הוא מקבל חיזוק מכיוון בלתי צפוי. רנו גרנד סניק, המיניוואן שמבוסס על פלטפורמת המגאן, מגיע לישראל בדור חדש שהושק באירופה כבר לפני 3 שנים. הוא יצטרף לשלושה שחקנים שעוד נותרו בזירה הזו - טויוטה פריוס פלוס, סיטרואן C4 ספייסטורר ודאצ'יה לודג'י.
הגרנד סניק החדש ישווק בישראל בשתי גרסאות, לשתיהן יחידת ההנעה החדשה של קבוצת רנו-ניסאן. מדובר במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.3 ליטרים, שיוצע בגרסת הבסיס עם הספק של 140 כ"ס ומומנט של 24.7 קג"מ, או בגרסה הבכירה עם הספק של 159 כ"ס ומומנט של 27.5 קג"מ. לשתי הגרסאות משודכת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים.
הביצועים לא רעים עבור מיניוואן קומפקטי, עם 10.4 שניות ל-100 קמ"ש בגרסת הבסיס ו-9.9 שניות בגרסה הבכירה. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-16.5-17 ק"מ לליטר, על פי נתוני היצרן.
גרסת הכניסה תוצע ברמת גימור שמכונה "אינטנס", וכוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, מראות צד עם קיפול חשמלי, לוח מחוונים דיגטלי עם מסך "7 ומערכת מולטימדיה בגודל דומה, בלם יד חשמלי, חיישני חניה מלפנים ומאחור, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני גשם ותאורה וחישוקי ענק בקוטר "20.
הגרסת הבכירה תוצע ברמת גימור בשם "אקזקיוטיב", עם מפרט הכולל בנוסף גם מסך מולטימדיה גדול יותר ("9.3), תאורת אווירה, תצוגה עילית, מראה נגד סנוור, מצלמת רוורס, מערכת לחניה אוטומטית, ריפודי עור, מושב נהג חשמלי עם עיסוי, גג שמש פנוראמי ותאורת לד מלאה.
בתחום הבטיחות יציעו שתי הגרסאות בלימת חירום אוטונומית והתרעה על סטיה מנתיב, בעוד הגרסה הבכירה מוסיפה גם ניטור שטחים מתים במראות, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת לזיהוי תמרורים.
רנו גרנד סניק - מחירים:
רנו גרנד סניק 1.3 ברמת הגימור Intense יעלה 164,990 שקלים
רנו גרנד סניק 1.3 ברמת הגימור Executive יעלה 184,990 שקלים
לצפייה בכל דגמי רנו בישראל
למאמר זה התפרסמו 8 תגובות