דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו גרנד קופה, מחליפת הפלואנס, יוצאת לדרך

Getting your Trinity Audio player ready...


רנו יוצאת לדרך חדשה בסגמנט המשפחתיות. אחרי ההצלחה היחסית של הפלואנס, בעיקר בגרסאות הדיזל, תוקפת שוב רנו את הקטגוריה הגדולה ביותר בשוק הרכב הישראלי עם דגם חדש לחלוטין. רנו גרנד קופה, שבעולם מכונה גם בשם "רנו מגאן גרנד קופה", היא למעשה דור רביעי בשושלת המגאן, וסנונית ראשונה שמגיעה לישראל מתוך קבוצת המשפחתיות החדשה של היצרנית. בהמשך צפויות לנחות כאן גם גרסאות ההאצ'בק, הסטיישן וכן המיניוואן רנו סניק.

רנו גרנד קופה

רנו גרנד קופה מציגה מימדים מרשימים ביחס לקטגוריית המשפחתיות, והיא הראשונה בקבוצת הסדאן ששוברת את בסיס הגלגלים המקובל של 270 ס"מ, ומעמידה את הנתון על 271.1 סנטימטרים - שמעניקים מרווח מצוין לנוסעים מאחור. גם ביתר המימדים מדובר במכונית גדולה למדי, עם אורך של 463.2 ס"מ (קצרה מהאוקטביה ושברולט קרוז במילימטרים בודדים, וארוכה מכל היתר). הרוחב עומד על 181.4 ס"מ (הרחבה בקבוצה אחרי פורד פוקוס) ורק הגובה הוא מהנמוכים, עם 144.3 ס"מ בסך הכל. תא המטען מכיל נפח של 503 ליטרים.
רנו גרנד קופה תשווק בישראל עם שני מנועים, שניהם מוכרים מדגמים אחרים של החברה. מנוע הבנזין מציע נפח של 1.2 ליטר, ובסיוע מגדש טורבו מייצר הספק של 132 כ"ס, עם תאוצה של 10.9 שניות ל-100 קמ"ש ותצרוכת דלק ממוצעת של 18.5 ק"מ לליטר. מנוע הדיזל, עם נפח של 1.5 ליטרים, מייצר 110 כ"ס, ובנתוני התאוצה ותצרוכת הדלק רושם 12.5 שניות ו-27 ק"מ לליטר בהתאמה. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, עם 7 הילוכים בבנזין ו-6 בדיזל.

הגרנד קופה תוצע ברמת גימור אחת, נדיבה למדי, תחת השם "אינטנס". זו כוללת מבחוץ תאורת לד מלאה, חישוקי "17 קלים, תא מטען עם פתיחה חשמלית בהושטת רגל ומראות צד עם קיפול חשמלי. בתוך תא הנוסעים ניתן לפגוש במערכת המולטימדיה החדשה של רנו, עם מסך מגע אנכי בגודל 8.7 אינץ' שדובר עברית כמעט מלאה. גם לוח המחוונים דיגיטלי לחלוטין, עם תמיכה בעברית ובחירה בין מצבי תצוגה משתנים.

רנו גרנד קופה

עוד ברשימת האבזור: בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מאחור, חיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה בצבעים משתנים, בקרת שיוט, מערכת ניווט מקורית (ללא חיבור אינטרנט), חיישני גשם ותאורה ועוד. ייתכן ולקראת סוף השנה תוצע גם אפשרות לשילוב של ווייז במערכת המולטימדיה, דרך שיתוף פעולה של רנו העולמית עם חברת ווייז - מה שאומר כי לא תהיה אפשרות להתקנה מאוחרת ברכבים שיעלו על הכביש ללא המערכת.

מבחינת מערכות הבטיחות רנו מאכזבת הפעם, ולא מציעה מערכות אקטיביות - אלא רק מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. הפריט המתקדם היחיד שמוצע ברכב הוא מערכת התראת עייפות.

רנו גרנד קופה - מחירים:
רנו גרנד קופה 1.2 בנזין - 131,990 שקל
רנו גרנד קופה 1.5 דיזל - 133,990 שקל

רנו גרנד קופה

ענת מילוסלבסקי כחלון, מנהלת מותג רנו, ציינה במסגרת ההשקה כי צפי המכירות לשנת 2017 עומד על למעלה מ-3,000 כלי רכב - כאשר בתקופה הראשונה ההערכות הן כי מרבית המכירות יהיו של דגמי הדיזל. עוד אמרה כי בימים אלו מתנהל מו"מ עם היצרן בנוגע לשיווק גרסאות ההאצ'בק והסטיישן המיוצרות בספרד, וכן ישנו נסיון לשכנע את היצרן להתקין מערכות בטיחות בגרסת הסדאן שמיוצרת בטורקיה ולא נמכרת במרבית שווקי מערב אירופה.


לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה