מבחינה חיצונית חלו בטווינגו מספר שינויים קלים. מלפנים התאחדו 3 גופי התאורה השונים (פנסי ערפל, תאורת יום ופנסים ראשיים), כאשר תאורת היום מופיעה כעת בפס לד בצורת האות C מסביב לפנסים הראשיים - כמו בדגמים אחרים של רנו. בגרסאות מאובזרות ישנם גם עיטורי כרום על הגריל הקדמי.
מהצד, על הכנף האחורית, ישנו כונס אוויר חדש שנועד לצינון המנוע - שכן זה מותקן מאחור. הפגוש האחורי של הטווינגו הוחלף בחדש, וגם יחידות התאורה ואיזור לוחית הרישוי זכו לעיצוב מחודש.
רנו טווינגו התארכה ב-2 ס"מ ואורכה עומד מעתה על 361.4 ס"מ. הגובה קוצץ בס"מ אחד לטובת שיפור התנהגות הכביש והאווירודינאמיקה, כאשר מדובר בס"מ שקוצץ ממרווח הגחון ולא מחלל תא הנוסעים. לטווינגו עדיין ישנו מרווח גחון מפתיע למכונית בגודלה - 16 ס"מ, כמו רכבי פנאי רבים. מימדי הרוחב ובסיס הגלגלים נותרו כשהיו.
מבפנים ניתן להבחין במסך מולטימדיה חדש בגודל 7 אינץ', אשר מחליף את מערכת המולטימדיה הקודמת - שהיתה למעשה תושבת רוחבית לסמארטפון עם אפליקציה יעודית. המערכת החדשה תציע ממשק אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ותתעדכן אונליין.
בנוסף, מערכת המיזוג של הטווינגו מקבלת את הכפתורים של הקליאו והקפצ'ור, וברנו מדווחים גם על ידיות חדשות לפתיחה של מכסה המנוע ותא המטען - במטרה שאלו יהיו פשוטות וקלות יותר לתפעול.
בתחום הבטיחות הטווינגו תוצע, כמו בעבר, עם מערכת התרעה לסטיה מנתיב, ללא תיקון היגוי אקטיבי וללא מערכת לבלימת חירום אוטונומית. בישראל תתווסף גם מערכת התרעה בהתקנה מקומית.
המנוע, ששוכן מאחור, ימשיך להיות כשהיה - עם שינויים זניחים בנתוני ההספק. מנוע ה-1,000 סמ"ק ישודך לתיבה ידנית ויציע הספקים של 65 או 75 כ"ס. הגרסה הידנית הפסיקה להימכר כבר בתחילת 2018. בנוסף יוצע גם מנוע טורבו-בנזין בנפח 900 סמ"ק, עם הספק של 93 כ"ס - תוספת של 3 כוחות סוס ביחס לטווינגו היוצאת. המנוע הזה ימשיך להימכר עם תיבה ידנית או רובוטית כפולת מצמדים. רנו לא מפרסמת בשלב זה נתונים אודות הביצועים או צריכת הדלק של הטווינגו.
מהיבואנית קרסו מוטורס נמסר ל-iCar כי עדיין לא ידוע מועד ההשקה המדויק של הרכב בישראל, אך הוא צפוי להיות במהלך השנה. לאחרונה העלתה היבואנית את המחיר של הטווינגו ב-3,000 שקלים.
לצפייה בכל דגמי רנו בישראל
פורסם לראשונה ב- 22.01.19
למאמר זה התפרסמו 6 תגובות