בחברת קרסו עדיין מתלבטים אם לייבא את הטווינגו החדשה בשנה הבאה אולם החלטה חיובית עשויה להתקבל במקרה של התייקרות דרמטית של מחירי הדלק ו/או אם ירד מחירה של המכונית, שכרגע נהנית מביקוש היסטרי באירופה. לטווינגו החדשה יש עיצוב פנים שובב, שמזכיר את הטווינגו המקורית, אם כי העיצוב החיצוני שמרני למדי. בהתאם למסורת יש לה תא נוסעים מרווח הרבה יותר מכפי, שמעידים הנתונים היבשים (אורך של 3.6 מ' בלבד ובסיס גלגלים של 2.37 מ'). המרווח הפנימי הנדיב הוא תולדה של תכנון מתוחכם ומודולרי של המושבים שמאפשר, בין השאר, להסיט את המושב האחורי עמוק לתוך תא המטען מבלי לסכן את מרחב הראש של היושבים בו. נפח תא המטען נע בין 165 ל-285 ליטר בהתאם למיקום המושב האחורי.
המנוע, שמעניין ביותר את השוק הישראלי, הוא מנוע 1.2 ליטר בנזין בהספק 75 כ"ס, שמשודך לתיבה ממוכנת בת 5 מהירויות ומתהדר בצריכת דלק ממוצעת של כ-19 קילומטר לליטר. אפילו יותר חסכונית היא גרסת 1.2 ליטר טורבו-דיזל בהספק 65 כ"ס, שעם תיבה ידנית מסוגלת להגיע ל-22 קילומטר לליטר. כרגע לא נמצא על הפרק הייבוא של גרסת ה-GT הספורטיבית עם מנוע 1.2 טורבו בהספק 100 כ"ס אם כי הוא עשוי להתחיל בהתאם להצלחה של חטיבת הספורט החדש של רנו-ישראל.
.jpg)
רנו טווינגו החדשה
לדגמים נוספים של רנו
פורסם לראשונה ב- 01.01.08
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות