לא קשה להבחין בכך שרנו מצליחה בישראל בעיקר בקטגוריות בהן היא מציעה מנועי דיזל. הפלואנס דיזל היתה לסיפור הצלחה ענק, כך גם המגאן סטיישן, הגרנד סניק גם היא הצליחה רק לאחר הוספת מנוע הסולר ואליהן הצטרפו בשנה האחרונה גרסאות דיזל לרנו קפצ'ור ורנו קדג'אר. כעת מקבלת גם רנו קליאו הקטנה את מנוע הדיזל החסכוני, אך רק בגרסת הסטיישן.
רנו קליאו סטיישן מקבלת את הגרסה החלשה יותר של מנוע הדיזל, עם הספק של 90 כ"ס מנפח של 1,500 סמ"ק (לעומת 1,200 סמ"ק עם 120 כ"ס בגרסת הבנזין). נתון המומנט עומד על 22.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד, והמנוע משודך כרגיל לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים.
מנוע הדיזל מספק, כצפוי, צריכת דלק טובה בהרבה משל אחיו הבנזיני - 28.5 ק"מ לליטר בדיזל לעומת 19.2 ק"מ לליטר בבנזין, על פי נתוני היצרן. מנגד, הביצועים הרבה פחות טובים - עם תאוצה של 12.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 176 קמ"ש בדיזל, לעומת 9.4 שניות ו-199 קמ"ש בבנזין.
רמת האבזור לא השתנתה: הקליאו סטיישן מוצעת בשתי גרסאות המנוע ברמת הגימור "אקספרסיון פק", הכוללת מערכת מולטימדיה דוברת עברית, דיבורית בלוטות', כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מראות צד עם קיפול חשמלי, מערכת "עצור וסע" לדימום מנוע בעמידה וחיישני גשם ותאורה.
תג המחיר עומד על 112,990 שקל, זהה למחירה של הקליאו סטיישן עם מנוע הבנזין. היבואנית מצהירה כי גרסת הדיזל החדשה מיועדת גם לשוק המוניות, שעשוי למצוא בה תחליף זול למכוניות כמו קיה ריו וסקודה ראפיד.
לדגמי רנו בישראל -
רנו
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות