למרות שרנו כבר מחזיקה בהיצע את הארקנה כדגם פנאי-קופה, היא צפויה לחשוף בחודש הבא אח גדול ויקר יותר בשם רנו ראפאל - שיתבסס על האוסטרל ויתחרה בעיקר בפיג'ו 408. לישראל הוא צפוי להגיע במהלך השנה הבאה.
החשיפה מתוכננת להיערך בסלון האווירי בלה בורז'ה ויש לכך סיבה טובה. בשנות השלושים של המאה הקודמת, רכשה רנו את השליטה ביצרנית המטוסים קודרו (Caudron) כחלק מהעניין הרב שהביע מייסד החברה לואי רנו. ה-C460 ראפאל שהוצג לאחר הרכישה היה מטוס חד-מושבי שתוכנן להשתתף במרוצים אווירים וקבע ב-1934, עם הטייסת המפורסמת הלן בוצ'ר, שיא מהירות עולמי של 455 קמ"ש.
הבסיס כאמור יהיה רנו אוסטרל, שבעצמו מבוסס על פלטפורמת CMF-CD המודרנית של רנו-ניסאן. מתמונות הצללית שפרסמה רנו ניתן להבחין ביחידות תאורה דומות בחזית, בעוד עיקר השינוי יהיה בחלק אחורי המשתפל בחדות ואמור להביא גם לשיפור במקדם הגרר.
צפייה בתוכן רנו ראפאל יהיה גרסת קופה לאוסטרל
בדומה לאחיו השימושי יותר, גם כאן תוצע מערכת היגוי אחורי אקטיבי ייחודית בקטגוריה (5 מעלות), המסייעת לשיפור כושר התמרון במהירות נמוכה (הפניה בזווית הפוכה לגלגלים הקדמיים) וליציבות הכיוונית במהירות גבוהה (הפניה במקביל לקדמיים).
הראפאל צפוי לעשות שימוש במנוע ההיברידי הייחודי של רנו, שלושה צילינדרים בנזין-מוגדש בנפח 1.2 ליטר, ושני מנועים חשמליים בהספק כולל של 200 כ"ס. העברת הכוח לגלגלים הקדמיים מתבצעת דרך תיבת הילוכים ייחודית (ארבעה יחסים למנוע הבנזין, שניים לחשמלי) ללא מצמדים, כשהמנוע החשמלי הצנוע מהשניים משמש לשילוב בין יחסי העברה, כמתנע למנוע הבנזין, וכמו כן כגנרטור לסוללה. לגרסאות הבסיס יוצמד מנוע הבנזין המוכר – 4 צילינדרים בנפח 1.3 ליטר בשתי רמות הספק (140 או 160 כ"ס) – עם תיבת הילוכים רציפה.