דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

שברולט טראוורס החדש נחשף

Getting your Trinity Audio player ready...


שברולט טראוורס הוא רכב די מבלבל, הוא קרוסאובר? רכב שטח? אולי בכלל מיניוואן? שברולט מכנה אותו SUV - כלומר רכב פנאי (או בעברית ג'יפון), באתר שלה עצמה מציגה אותו תחת קטגוריית הקרוסואברים. בקיצור, יש יותר מדרך אחת להגדיר את הטראוורס, וזה כנראה לא הולך להשתנות גם עכשיו, עם חשיפת הדור החדש.

שברולוט טראוורס

הדבר הראשון ששמים אליו לב בטראוורס החדש הוא שינוי העיצוב הדרסטי. אבל קודם צריך להבין מה עומד מאחורי העיצוב החדש. הטראוורס, לפחות בממלכת הסופרסייז שהיא אמריקה, נחשב ל-Midsize - כלומר גודל בינוני. מתחתיו נמצאים הטראקס והאקווינוקס, אך גם מעליו יש שני דגמים - טאהו וסאברבן. מצב דומה קיים גם אצל פורד, המתחרה הגדולה ביותר של שברולט ובמידה דומה גם ב-FCA, בעלת הבית של ג'יפ ודודג'. העיצוב החדש מגיע כחלק מהרצון של שברולט לקרב את הטראוורס לג'יפוני הפול סייז שלה, ולכן העיצוב המרובע והכוחני יותר.
 
שברולט טראוורס החדש גדול מקודמו בכל מימד, אך לא רק במעט. האורך הכללי צמח ל-518.9 ס"מ (517.3 ס"מ בנוכחי) ובסיס הגלגלים התארך ל-307.1 ס"מ (302.1). הגובה והרוחב צמחו כל אחד ב-3 מ"מ חסרי משמעות ל-199.6 ס"מ ו-179.5 ס"מ בהתאמה.

שברולוט טראוורס

שברולט גם מדגישה כי שיפרה בעיקר את איכות החיים על סיפון הטראוורס, עם מרווח משופר בכל שמונת המושבים ושורת מושבים שלישית עם מרווח הברכיים הטוב בקטגוריה, אך שברולט משווה את הטראוורס לדוגמה לפורד אקספלורר הקטן משמעותית ולא לאקספדישן (expedition) שקרוב יותר בממדיו לטראוורס (אורך 524.5 ס"מ, בסיס גלגלים 302.3 ס"מ). אולי זו חלק מהסיבה למיקומו בקטגוריית המיד סייז, שכן מרווח הברכיים בשורות האחרונות של כל מיניוואן בגודל מלא (קרניבל, גראנד וויאג'ר וכו') עולה על זה של הטראוורס בפער לא קטן. יחד עם זאת, עם 85.6 ס"מ של מרווח ברכיים, 6 ס"מ יותר מזה שבמושבים האחוריים של יונדאי i20, אי אפשר להגיד שהם צפופים כשלעצמם.

שברולוט טראוורס

כמקובל בשוק האמריקאי, הטראוורס מגיע עם מספר לא קטן של גרסאות, כשעל כל אחת מהן ניתן עוד להוסיף רשימת אפשרויות ארוכה להפליא. שברולט שמה דגש מיוחד על שתי גרסאות - High Country היוקרתית שתציע ריפודי עור וזמש, פנסי לד מלאים, הנעה כפולה, ציוד בטיחות אקטיבי וחיבוריות נרחבת לאינטרנט ולטלפונים, וגרסת RS עם עיצוב ספורטיבי יותר עם פסי עיצוב ולוגו מושחרים ועוד.

שברולוט טראוורס

היצע המנועים של הטראוורס נפרד ממנוע ה-3.6 ליטר ומחליף אותו במנוע 3.6 ליטר. קראתם נכון, הנפח נותר זהה, אבל מלבד זה המנוע חדש, עם הספק גבוה יותר של 305 כ"ס (281 בדגם היוצא), אך מומנט נמוך יותר של 35.8 קג"מ (36.8). שברולט גם מבטיחה שצריכת הדלק תהיה טובה ב-10% עם נתון משוער של 10.6 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית. 

שברולוט טראוורס

בנוסף, מצטרך להיצע מנוע 2.0 ליטר טורבו, שאמור לתת מענה ללקוחות שמחפשים מנוע מעט פחות צמא. עם 255 כ"ס, מנוע הטורבו "חלש" יותר מזה האטמוספרי, אך הוא "סוחב" טוב יותר בזכות מומנט גבוה יותר של 40.8 קג"מ.

שברולט טראוורס החדש צפוי להגיע לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.


לדגמי שברולט בישראל - שברולט

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה