בקצרה:
דור חדש לשברולט טראקס נוחת בישראל
יוצע עם מנוע 1.2 מוגדש, 139 כ"ס
שתי רמות גימור יוצעו, עם הבדל קטן במחיר
יבואנית שברולט החלה לשווק כאן את הדור השני של שברולט טראקס, רכב הפנאי הקטן. הדור הקודם של הטראקס הוצג כבר לפני למעלה מעשור והפסיק להימכר כאן לפני כשלוש שנים, ומחליפו יהיה גדול יותר משמעותית, וגם יקר יותר.
למעשה, הטראקס העדכני מתקרב מבחינת ממדיו לקטגוריית דגמי הפנאי הקומפקטיים דוגמת קיה ספורטאז' ומאזדה CX5. אורכו של בסיס הגלגלים 270 ס"מ, המרכב נמתח ל-454 ס"מ וגובהו 157 ס"מ. יש עם זאת לזכור כי הוא נשען על פלטפורמה ייעודית לדגמים קטנים דווקא, דוגמת הטריילבלייזר למשל - אך הוא גדול ממנו בפער לא מבוטל. בישראל הוא ישווק בגרסה אחת בלבד, עם מנוע חדש לגמרי בנפח 1.2 ליטר. עם שלושה צילינדרים מוגדשים הוא מייצר 139 כ"ס, ו-22.4 קג"מ. תיבת שישה הילוכים אוטומטית נותרה זהה לזו בדגם הקודם.
הוא יוצע בשתי רמות גימור בשם RS1 ו-RS2 - הממוקמות בין גרסת בסיס צנועה לגרסה היקרה ביותר של הדגם בחו"ל. בשני המקרים עם סממני עיצוב ספורטיביים. שתיהן גם מצוידות במפרט זהה של מערכות בטיחות מתקדמות: בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ותיקון, עמעום אורות אוטומטי, ניטור עצמים בשטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית.
האבזור התקני ב-1RS כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך "8 מקורי וצימוד לאפל ולאנדרואיד, שני שקעי USB, מיזוג אוויר (בתפעול מכני) ומושבים קדמיים מחוממים, הנעה מרחוק וחישוקי "18. רמת הגימור 2RS כוללת מסך "11 גדול יותר, לוח מחוונים דיגיטלי ("8, צבעוני), בקרת אקלים, כניסה והנעה ללא מפתח, 4 שקעי USB ובתוספת תשלום גג שמש חשמלי ומשטח טעינה אלחוטי.
הטראקס יעלה 151 או 155 אלף שקלים בהתאם לרמת הגימור, ובכך הוא יקר ביחס לדגמי פנאי קטנים, וממוקם בתחתית הקטגוריה של דגמי הפנאי הקומפקטיים - לצד רכבים כמו סוזוקי קרוסאובר, קיה סלטוס, רנו ארקנה, צ'רי FX ואחרים.
פורסם לראשונה ב- 20.04.23
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות