בקצרה:
- שברולט חשפה גרסת קיצון לקולורדו
- מציג את צמיגי השטח הגדולים בקטגוריה
- עשוי להגיע גם לישראל
אחרי התמונות הראשונות שפורסמו תחת הסוואה כבדה, שברולט חושפת במלואו את הקולרדו ZR2 Bison, גרסת שטח קיצונית לטנדר הקטן של היצרנית האמריקאית, שיתחרה בטויוטה טקומה TRD-Pro ובפורד ריינג'ר ראפטור.
דף הנתונים חושף מיידית את היתרון העיקרי של הטנדר מבית שברולט על פני מתחריו בשוק הצפון אמריקאי - צמיגי שטח (גודייר טריטורי MT) גדולים יותר מהמתחרים הישירים ("35 לעומת "33), על חישוקי "17 עם מנגנון נעילה כנגד פריקה (בידלוק) בנסיעה בלחץ אוויר נמוך. לדברי היצרנית, כתוצאה מכך זוויות גישה-נטישה (26-38.2) ומרווח הגחון (31.1 ס"מ) הם הטובים בקטגוריה.
מערך המיתלים דומה ל-ZR2 הרגיל, עם זרועות קדמיות מחוזקות, ובולמי זעזועים של Multimatic DSSV בכל ארבע הפינות. נזכיר כי הקולרודו מצויד בקפיצי עלים מאחור, בשונה ממתחריו הישירים המצוידים בקפיצי סליל.
גם מערכת ההנעה דומה, בנזין מוגדש עם 4 צילינדרים בנפח 2.7 ליטר ו-310 כ"ס ותיבת שמונה הילוכים אוטומטית. תיבת העברה מאפשרת הנעה אחורית לכביש יבש, כפולה לאספלט רטוב-מושלג עם העברת כוח לפנים כשנדרש, כפולה לשטח והילוך כוח, ונעילות לדיפרנציאל האחורי והקדמי. בורר נהיגה עם חמישה מצבים (רגיל, גרירה, שטח, שטח טכני, ובאחה) מתאים את המערכות השונות לתוואי הנבחר.
פורסם לראשונה ב- 04.06.23
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות