המקרה שלפנינו נדיר למדי. למדנו (חלקנו על בשרנו) שיבואני רכב ישראלים - איך לומר - לא ששים לקחת אחריות על תקלות ברכבים שהם מוכרים, במידה והן כמובן קרו מחוץ לתקופת האחריות הרגילה, ואפילו כאשר מדובר בתקלות שברור לכל בר דעת שהן רחבות היקף למדי. כאשר הסייג המרכזי למקרה הזה הוא כמובן ריקולים שקשורים ב
וחייבים להתבצע, אותם היבואנים אכן מפרסמים בקפדנות.
הפעם האחרונה בה שמענו על מקרה דומה הייתה לפני למעלה משנה וחצי כאשר דלק מוטורס הודיעה על הרחבת אחריות לתיבת ההילוכים הרובוטית של פורד פוקוס.
הפעם זוהי כאמור שברולט, שפועלת בהתאם להודעתה של חברת ג'נרל מוטורס על הרחבת האחריות על תיבת ההילוכים של שברולט קרוז מהדור הראשון. תיבת ההילוכים GF6 מ"הדור הראשון" (קוד פנימי 6t40), הותקנה בדגמים סוניק, קרוז, קפטיבה ואורלנדו.
UMI למעשה מרחיבה את האחריות לדגמי 2010-2013 בשנתיים נוספות לחמש שנים בסך הכל או 150,000 ק"מ. המוקדם מביניהם. אם אתם תוהים ומחשבים ש-5 שנים מ-2010 ואפילו מ-2011, כבר חלפו או יחלפו בעוד קצת יותר משבועיים, מודיעה UMI כי היא גם תתן החזר כספי מלא ללקוחות אשר ביצעו תיקונים בתיבת ההילוכים (ככל הנראה במהלך אותם 5 שנים או 150 אלף ק"מ. פ.צ).
התנאים לתיקון חינמי במסגרת האחריות המורחבת או ההחזר הכספי הם ארבעה: הרכב לא נוסע בעת שילוב להילוך קדמי או אחורי, החלקת הילוך בזמן העברת הילוכים, הילוך חמישי "נתפס" (לא עובר לשישי או רביעי) לאחר נסיעה ממושכת, נורית שירות דולקת והופעת קוד תקלה P0776.
על מנת לקבל החזר כספי, לטפל בנושא, או לברר דברים אחרים בנושא, פתחה UMI מוקד שירות בטלפון 03-9534455.
לדגמי שברולט בישראל -
שברולט
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות